نماینده مجلس:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کارنامه خوبی دارد

1400/08/30 - 10:39 - کد خبر: 54548
عکس

نصر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی برای آموزش و پرورش کارنامه خوبی دارد و امیدوارم رای بیاورد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب افزود: امیدواریم وزیر پیشنهادی بتواند مطالبات جدی معلمان را پیگیری کند.
وی از شورای آموزش و پرورش شهرستان خواست موفقیت های این مجموعه از جمله در آزمون های ورودی دانشگاه ها را مستند کند تا آیندگان بتوانند از ان استفاده کنند.
باقری بنابی در ادامه با اشاره به ظرفیتی که شهرستان بناب در حوزه های پرورشی دارد، پیشنهاد داد یکی از پنج طرح ملی استان در این شهرستان اجرایی شود.
فرماندار بناب نیز در این جلسه با اشاره به مطرح شدن بحث بازگشایی مدارس گفت: حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اصلی ستاد مقابله با کرونای شهرستان است.
شهریار فتحی با بیان اینکه هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری در مدارس نمی شود، اظهار کرد: در خصوص نحوه و شکل بازگشایی مدارس تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، زیرا تمامی دستورالعمل های این ستاد در راستای حفظ سلامت و جان دانش آموزان و والدین آنهاست.
وی با تأکید بر ضرورت انجام واکسیناسیون توسط تمامی اقشار جامعه گفت: انتظار داریم فرهنگیان عزیز در بحث واکسن پیشگام باشند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه تنها واکسیناسیون عمومی و همگانی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری خواهد کرد، افزود: اخیراً در قانون مواردی مطرح شده که انجام خدمات عمومی و دولتی تنها با ارائه کارت واکسن ممکن خواهد بود و در غیر این صورت افراد باید تست پی سی آر منفی ارائه کنند که این قانون شامل آموزش و پرورش هم می شود.
فتحی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از نقش خیران شهرستان خصوصاً در امر مقابله با ویروس کرونا از آنها درخواست کرد در خصوص کمک به  آموزش دانش آموزان بی بضاعت مشارکت و اهتمام جدی داشته باشند.
انتهای پیام/

پژوهشیار