خبر/

تداوم توزیع کارت خوان های سیار به رانندگان تاکسی

1400/08/26 - 16:53 - کد خبر: 54370
عکس

نصر: در راستای رفاه حال مسافرین و تاکسیرانان ، کارتخوان های سیار بانکی بین رانندگان توزیع شد.

به گزارش نصر، آئین توزیع کارت خوان های سیار با حضور آقای وحید نواداد معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز و رئیس هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی تبریز و جمعی از مسئولین برگزار شد.
سعید بشیریان بناب مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اعلام این مطلب اظهار داشت : به دنبال تاکید شهردار محترم و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و هماهنگی های انجام گرفته با نهادهای بانکی ، مسافران درون شهری در تبریز خواهند توانست با استفاده از دستگاه کارت خوان سیار در اختیار رانندگان ، از مزایای پرداخت کرایه سفر بصورت الکترونیکی برخوردار شوند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز افزود : با اجرای این طرح یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مشکلات بین رانندگان و مسافران که همان پول خرد بود ، رفع شده و به تدریج با توجه به حجم انبوه سفرهای درون شهری ، گام کوچک در راستای حفظ سرمایه کشور برای تولید اسکناس جدید برداشته شود.
بشیریان دیگر مزیت اجرای این طرح را پرداخت کرایه سفر بمیزان مصوب دانسته و یادآور شد : این طرح خواهد توانست تنش های ناشی از پرداخت کرایه را کاهش داده و رضایت مندی عمومی را بهمراه داشته باشد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز اظهار امیدواری کرد که رانندگان محترم تاکسی همانند اجرای طرح واکسیناسیون کرونا ، در این طرح نیز همکاری و مشارکت حداکثری داشته باشند.
بشیریان در پایان سخنان خود خاطر نشان ساخت : با هماهنگی های بعمل آمده ، رانندگان محترم برای دریافت کارت خوان سیار از تسهیلات بانکی با سود 4 درصد برخوردار شده و با حداقل ترین قیمت ممکن دستگاه مذکور را دریافت نمایند.
انتهای پیام/

پژوهشیار