به مناسبت سالروز تاسیس نصر صورت گرفت/

تقدیر فرماندار اسکو از نصر

1400/08/25 - 17:16 - کد خبر: 54302
عکس

نصر: فرماندار اسکو با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای تلاش ها در حوزه آگاه سازی عمومی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، بابک رضی منش، فرماندار اسکو با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کرد.
در این لوح سپاس که به امضای "بابک رضی منش"، فرماندار اسکو و "محمدعلی قلی زاده"، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی تلاشگرام عرصه اطلاع رسانی است امروزه شبکه های اجتماعی سکان دار اقیانوس پر تلاطم اطلاعات اند.
شبکه هایی مجازی امکان استفاده از فرصت های مختلف در فضای اینترنت را اعم از جست و جو خواندن و به اشتراک گذاری کرده و این امر باعث اقبال کاربران اینترنتی به شبکه های اجتماعی شده است.
از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ اگاهی بخش به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت در شبکه های اجتماعی و رسانه برخط نصرنیوز تلاش نموده اید و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام وزیده اید، تشکر می نماید و به پاس تلاش های تاثیرگذاران مجموعه در طلیعه چهاردهمین سال فعالیت نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد.
از خداوند منان توفیق روز افزون جناب عالی و همکاران محترم تان را در جهت شکوفایی و ایفای رسالت خبرنگاری باحفظ امانت داری درحق دانستن مردمان را مسالت دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار