پیش بازی ایران- سوریه؛

سوریه حریفی برای صعود آسان

1400/08/25 - 10:40 - کد خبر: 54267
تیم ملی فوتبال ایران

نصر: تیم ملی فوتبال ایران در هفته ششم رقابت های مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در اردن به مصاف سوریه خواهد رفت.

به گزارش نصر، دیدار برگشت تیم های ایران و سوریه از هفته ششم رقابت های انتخابی جام جهانی در حالی امروز از گروه A برگزار خواهد شد که روز به روز در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حواشی تیم ایران بیشتر می شود که این اتفاق قطعا به ضرر این تیم تمام خواهد شد.
دو تیم در حال حاضر شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می کنند؛  به طوری که تیم ملی کشورمان در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد و تیم سوریه با ۲ امتیاز قعرنشین است و هیچ شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد. با این وجود نمی توان این تیم را دست کم گرفت چراکه همواره این تیم مقابل ایران با بازی ضد فوتبالی سعی در کسب حداقل امتیاز دارد و از این نظر باید حواس بازیکنان به این قضیه باشد. با این حال تیم حریف ۶ غایب دارد که یکی از آن ها عمر خربین، ستاره زهردار این تیم است که می توان از این نظر به نفع ایران باشد.
سرمربی حریف در نشست قبل از بازی با عنوان اینکه ۶ بازیکنش را ندارد گفته است که با تمام توان مقابل ایران بازی خواهد کرد که می تواند نشان از تاکتیک تکراری این تیم باشد که همواره تیم های عربی از خود نشان می دهند؛ بخصوص که ایران در بازی مقابل لبنان از این لحاظ ضعف نشان داده است.
با این وجود اسکوچیچ نیز در این بازی دو بازیکنان سرشناس و لژیونر خود یعنی مهدی طارمی و جهانبخش را نخواهد داشت که کار را برای این مربی سخت خواهد کرد؛ به خصوص که مهدی طارمی در بهترین دوران خود قرار دارد و قهر این بازیکن و مربی قطعا آسیب زیادی را به تیم وارد خواهد کرد.
ملی پوشان ایران در این بازی اگر پیروز شوند، دو بازی آینده را میزبان است و می تواند با پیروزی مقابل عراق و امارات سومین بار متوالی به جام جهانی صعود کند .
گفتنی است تیم های ملی ایران و سوریه در چارچوب هفته ششم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه القویسمه اردن با قضاوت مانینگ از چین به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار