استاندار آذربایجان‌شرقی:

دولت موانع پیش روی فعالیت بخش خصوصی را برطرف می‌کند

1400/08/25 - 10:05 - کد خبر: 54255
عکس

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بخش خصوصی استان همواره پیشگام عرصه‌های صنعت و تولید است، گفت: بخش دولتی نیز باید موانع پیش روی فعالیت بخش خصوصی را برطرف کند.

به گزارش نصر، عابدین خرم در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و جمعی از فعالان حوزه تولید و صنعت استان با وی، افزود: مسوولان اجرایی استان باید ظرفیت بخش خصوصی را قدر بدانند و با چابک‌سازی و تحول در سیستم اداری، پاسخگوی مسایل و مشکلات این بخش باشند.
وی اظهار داشت: حوزه اقتصادی اعم از تولید، سرمایه‌گذاری، صادرات و اشتغال، ارتباط مستقیم با عملکرد بخش خصوصی دارد و فعالان این بخش در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.
استاندار آذربایجان شرقی از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان و صنعت‌گران خواست تا مسایل، مشکلات و موانع این حوزه را به شکل به‌روز شناسایی کرده و به مدیران اجرایی انتقال دهند.
خرم، با تاکید بر تشکیل جلسات مستمر و تخصصی با فعالان بخش خصوصی، گفت: ارتباط دولت با بخش خصوصی ارتباطی معنادار و هدفمند خواهد بود تا بتوان با پیشنهادهای تاثیرگذار آنان، عوامل رکود و عقب‌ماندگی در بخش تولید را به حداقل رساند.
وی یادآوری کرد: تلاش و فعالیت بخش خصوصی، نقطه امید و اتکای ما در جنگ اقتصادی است و تمام ادارات دولتی وظیفه دارند موانع فعالیت بخش خصوصی را برطرف کنند.
یونس ژائله، رییس اتاق بازرگانی تبریز نیز در این دیدار با اشاره به نقش ویژه بخش خصوصی در اقتصاد آذربایجان شرقی، گفت: فعالان اقتصادی برای همراهی و همکاری به منظور بالا بردن شاخص های اقتصادی استان آماده هستند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز و فعالان حوزه صنعت و تولید استان، دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی فعالان بخش خصوصی بیان کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار