نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

همه باید به دولت کمک کنیم

1400/08/25 - 09:38 - کد خبر: 54253
عکس

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امروز دولتی بر سر کار است که شبانه روز تلاش می‌کند، اما در این میان فشار اقتصادی بر مردم کمر شکن است و گرانی‌ها بیداد می‌کند لذا همه باید به دولت کمک کنیم.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در نشست امامان جمعه استان اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما کمک به دولت انقلابی است تا شرایط کنونی را مدیریت و مشکلات را مهار کند.
وی استاندار آذربایجان‌شرقی را فردی خدوم، پرتلاش و زحمتکش دانست و ادامه داد: یکی از محاسن آقای خرّم این است که به استان شناخت کافی دارد و تمامی جریان‌های اداری و اقتصادی و فعالیت نهادها را از نزدیک دیده است و امیدواریم با کمک نهادهای انقلابی و دستگاههای اجرایی مشکلات استان را رفع کند.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه همگانی به مسئله کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: در پرتو کتاب است که بالندگی فرهنگ دینی ما به اوج خود می‌رسد.
وی با بیان اینکه کتاب بالاترین جایگاه در گستره‌های فردی و اجتماعی است که بر اندیشه‌ها و دل‌ها می‌درخشد و پیوسته در زندگی و زندگانی انسان نور افشانی می‌کند، گفت: هفته کتاب و کتاب خوانی فرصتی است تا به این موضوع بیشتر بپردازیم.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به سالروز آزاد سازی سوسنگرد گفت: امام راحل (ره) در جنگ تحمیلی در دو جا از کلمه باید استفاده کردند، یکی در شکست حصر آبادان و دیگری در جریان آزادسازی سوسنگرد بود که گفتند تا فردا باید حصر سوسنگرد شسکته شود.
وی ادامه داد: سوسنگرد یک شهر مهم برای خوزستان بود و اگر شکست می‌خورد، خوزستان شکست می‌خورد، معادلات جنگ عوض می‌شد، سوسنگرد کلید فتح خوزستان بود و رزمندگان ما در اینجا تلاش‌های زیادی انجام دادند.
انتهای پیام/

پژوهشیار