واکنش فرماندار تبریز به تجمع اعتراضی اهالی کرکج تبریز:

زیرگذر کرکج عملیاتی می شود/ بستن جاده ترانزیتی راه حل نیست

1400/08/18 - 14:12 - کد خبر: 53935
کرکج

نصر: فرماندار تبریز در واکنش به تجمع برخی اهالی منطقه کرکج تبریز گفت: مطالبه اهالی احداث زیرگذر در ورودی کرکج است که این موضوع به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی دقایقی پیش در گفت و گو با خبر نگار نصر افزود: این تجمع که از ظهر امروز موجب بسته شدن جاده ترانزیتی تهران – تبریز شده است به هیچ وجه قابل قبول نیست و شهرداری باید پیش از این ها نسبت به احداث زیر گذر اقدام می کرد.
وی ادامه داد: دو بار پیش از این اهالی درخواست احداث زیرگذر را کرده بودند که به دلایلی نامشخص شهرداری وقت کوتاهی کرده بود ولی با رایزنی که با شهردار فعلی تبریز انجام دادیم این پروژه به زودی احداث می شود.
مهدوی ترانزیتی بودن و پرتردد بودن این جاده را یکی از چالش های انجام این عملیات عمرانی خواند و گفت: اهالی باید صبور باشند چرا که پروژه ای در چنین محور پرتردد و حساسی نیاز به مطالعه و طراحی تخصصی دارد.
فرماندار تبریز به اهالی وعده داد بر اساس اعلام شهردار تبریز عملیات اجرای این پروژه از شهرداری منطقه 5 تبریز گرفته شده و در اختیار معاونت عمرانی شهرداری مرکز قرار گرفته است که به زودی عملیاتی می شود.
گزارش نصر می افزاید، تجمع اعتراضی جمعی از اهالی منطقه کرکج تبریز در ورودی تبریز موجب اختلال در تردد خودروهای عبوری در مسیر ترانزیتی تهران – تبریز شد که این امر ترافیک سنگینی را در این منطقه رقم زد.
انتهای پیام/
 

پژوهشیار