اتفاقي تاسف بار براي مظلوم ترين قشر فرهنگي جامعه/

معلمان مناطق محروم آذربايجان شرقي 14 ماه است حقوق نگرفته اند!

1400/08/15 - 10:55 - کد خبر: 53711
عکس

نصر: جمعي از معلمان خريد خدمت شاغل در مناطق محروم آذربايجان شرقي با ارسال نامه اي سرگشاده از عدم پرداخت حق و حقوق خود از 14 ماه گذشته تاکنون به رسانه ها شکايت برده اند.

به گزارش نصر، اين معلمان با امضاي طوماري، از تبعيض و بي عدالتي در حق خود گلايه کرده و از عدم رسيدگي به شکايت خويش از سوي اداره کل آموز و پرورش شکايت دارند.
در اين نامه آمده است که معلمان خريد خدمت در شرايط سخت آب و هوايي و با وجود همه گيري کرونا، به دليل محروميت و عدم برخورداري روستاهاي دور افتاده آذربايجان شرقي مجبور به حضور در کلاس هاي درس بودند با اينحال از مهرماه 99 تاکنون حق و حقوق آنان پرداخت نشده است!
وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پيگيري هاي معلمان ياد شده اعلام کرده که حقوق آنان از مهرماه 99 تا ارديبهشت 1400 در حساب اداره کل آموزش و پرورش ريخته شده اما اين رقم نيز به معلمان اختصاص نيافته است!
در شرايط سخت اقتصادي که حتي تاخير چند روزه در پرداخت حقوق منجر به به هم خوردن آرامش خانواده ها مي شود، عدم پرداخت 14 ماهه حقوق معلمان مناطق محروم، علاوه بر مشکلات اقتصادي و خانوادگي، فشارهاي روحي و رواني بسياري براي اين قشر مظلوم و زحمتکش وارد کرده است.
گفتني است حقوق هر معلم خريد خدمت حدود 3 ميليون تومان اعلام شده است!
انتهای پیام/

پژوهشیار