معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

بهسازی ۱۲۱ کیلومتر از راه‌های آذربایجان‌شرقی اجرا شد

1400/08/08 - 17:01 - کد خبر: 53321
عکس

نصر: معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری بهسازی ۱۲۱ کیلومتر از راه‌های استان با اجرای روکش آسفالت و لکه‌گیری انجام شد.

به گزارش نصر، غلامرضا رسول زاده، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این راه ها در مسیرهای مختلف ارتباطی استان بوده و برای اجرای این طرح ۱۱۷ هزار و ۳۱۱ تن آسفالت استفاده شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت ۱۲۳ کیلومتر درزگیری در راه های ارتباطی استان انجام شده است، اظهار داشت: اجرای عملیات خط کشی ۲ هزار و ۶۴۴ کیلومتر از راه های مختلف استان نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.
معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در راستای بهسازی راه های استان در سال جاری یک هزار و ۹۸۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در راه ها مختلف اجرا شده است.
رسول زاده، شانه سازی سه هزار و ۱۲۹ کیلومتر، تیغ زنی و تسطیح چهار هزار و ۳۸۲ کیلومتر از جاده های شنی و بهسازی ۹۳۵ کیلومتر مسیر را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سطح راه های ارتباطی اعلام کرد.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار