مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

چهار خوشه صنعتی در آذربایجان‌شرقی در حال اجراست

1400/08/08 - 16:31 - کد خبر: 53319
سید مرتضی نیرومند اسکویی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی ۴۰ خوشه صنعتی در این استان، گفت: از این تعداد چهار خوشه در حال اجراست.

به گزارش نصر، سیدمرتضی نیرومند اسکویی، روز شنبه در جلسه شورای رهبردی خوشه فرش و تابلو فرش تبریز، افزود: خوشه فرش و تابلو فرش تبریز جزو خوشه های در حال اجرا بوده و ۹ خوشه نیز با حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی استان به مرحله پایانی خود رسیده و تحویل شبکه های فراگیر شده است.
وی اظهار داشت: اجرای برنامه های توسعه خوشه جزو اهداف و ماموریت های حوزه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی بوده و در این راستا از اواخر دهه ۸۰ برنامه های توسعه خوشه در این استان اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: بررسی برنامه های عملیاتی خوشه فرش و تابلو فرش تبریز برای سال سوم مورد تصویب قرار گرفته و بازدید از نمایشگاه های داخلی و خارجی و اعزام هیات تجاری به خارج از کشور از جمله برنامه های حمایتی این شرکت از این خوشه است.
نیرومند اسکویی، برگزاری دوره های آموزشی و رویداد استارتاپی، طراحی و نصب نماد فرش در یکی از مییدان های شهر و تکمیل پروژه وب سایت خوشه فرش و تابلو فرش تبریز به چند زبان را از دیگر برنامه های حمایتی از این خوشه اعلام کرد.
آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار