خبر/

ارائه خدمات سوخت رسانی در 157 جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی

1400/08/05 - 22:35 - کد خبر: 53194
پمپ بنزین

نصر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در مصاحبه با واحد خبر صدا وسیمای مرکز استان از ارائه خدمات سوخت رسانی در 157 باب جایگاه عرضه سوخت این منطقه خبر داد.

به گزارش نصر، علی روح اللهی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در مصاحبه با واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به مشکل سراسری در سیستم سامانه هوشمند سوخت گفت: بر اساس هماهنگی انجام گرفته و تشکیل کمیته بحران در منطقه و بسیج امکانات و بهره مندی از کارشناسان و شرکت های متخصص صنعت نفت و با تلاش شبانه روزی موفق شدیم از 173 باب جایگاه عرضه سوخت منطقه 157باب را در مدار سوخت رسانی قرار دهیم.
علی روح اللهی در ادامه خاطر نشان کرد، تعداد جایگاههای فعال در سطح منطقه مرتب درحال افزایش بوده وبا تلاش بی وقفه همکاران عزیز انتظار می رود تا پایان روز تمامی جایگاههای استان در مدار سوخترسانی قرار گیرند. شهروندان عزیز می توانند بنزین آزاد را باقیمت 3000 تومان و نفتگاز آزاد را با قیمت 600 تومان از جایگاههای سوخت منطقه دریافت نمایند.
مدیر منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون 43 باب ازجایگاههای سوخت منطقه به سامانه هوشمند سوخت و سیستم سهمیه ای متصل هستند تأکید کرد به زودی سیستم سهمیه در کلیه جایگاههای عرضه سوخت استان برقرار خواهد شد.
 علی روح اللهی در خاتمه از خویشتنداری و همراهی امت شهید پرور و فهیم استان آذربایجان شرقی و اطلاع رسانی به موقع و مطلوب صدا و سیمای مرکز استان در تنویر افکار عمومی، همچنین تلاش بی وقفه کلیه دست اندرکاران که در رفع این مشکل تلاش جهادی داشتند تشکروقدردانی  نمود.
انتهای پیام/

پژوهشیار