سردار سلامی:

در حال گسترش وسیع قلمرو قدرت دریایی هستیم

1400/08/04 - 15:47 - کد خبر: 53114
سردار سلامی

نصر: فرمانده کل سپاه گفت: در بعد دریایی ما برای نبرد با قدرت‌های بزرگ در حال گسترش بسیار وسیع در قلمرو قدرت دریایی هستیم، با توجه به این که عموما آنها در دریا متمرکز هستند.

به گزارش نصر، سردار سرلشکر حسین سلامی روز سه‌شنبه در حاشیه دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح با بیان این که ما شاهد رشد و شکوفایی قدرت دفاعی در همه عرصه‌ها هستیم، گفت: نیروی زمینی ما با گسترش در مرزها و برقراری امنیت و ساخت قدرت در عقبه واقعا نمایش پرشکوهی از یک نیروی دفاعی در زمین را به تصویر می‌کشانَد.
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: نیروی هوافضای ما که در عرصه فضا، موشک‌ها، پدافند هوایی، پهپادها و جنگال به شکل متوازن و در عین حال شتابداری در حال پیشرفت است که گاهی اوقات مردم ما آزمون‌های عملیاتی این سامانه‌ها را چه در رزمایش‌ها و چه در آزمایش‌ها در میدان مشاهده می‌کنند.
وی ادامه داد: البته همه آنچه که به عنوان یک قدرت اساسی ساخته می‌شود به دلیل ملاحظات حفاظت اطلاعات ما و همچنین چشمان کنجکاو و جاسوس گرایانه دشمنان، قابل بیان نیست.
سلامی درباره فعالیت‌های نیروی دریایی گفت: در بعد دریایی ما برای نبرد با قدرت‌های بزرگ در حال گسترش بسیار وسیع در قلمرو قدرت دریایی هستیم، با توجه به این که عموما آنها در دریا متمرکز هستند.
فرمانده کل سپاه یادآور شد: در بسیج مردم شاهد فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در صحنه‌های مختلف هستند و آنها میدان حمایت و خدمت به مردم را میدان جهاد قرار داده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در عرصه‌های جنگال و سایبری پیشرفت‌های ما، پیشرفت‌های مطلوب و قابل توجهی است و در صحنه جنگ اطلاعاتی به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم.
انتهای پیام/

پژوهشیار