خبر/

دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی ملکان اهانت به استاندار را محکوم کردند

1400/08/02 - 12:18 - کد خبر: 52972
آیین تودیع و معارفه

نصر: دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی روستاهای ملکان تعرض به استاندار آذربایجان شرقی را محکوم کردند.

به گزارش نصر، جامعه دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان ملکان  در اقدام خود جوش و با انتشار بیانیه ی تعرض و جسارت فردی به عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی را محکوم و از وی حمایت کردند.
به گزارش وقت نیوز ‌، در بخشی از این بیانیه ضمن تجلیل از متانت ، ادب و شخصیت آقای خرم ، اقدام فرد ضارب مورد تقبیح قرار گرفته و آمده است :  ما دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای ملکان  به نمایندگی از طرف تمامی روستاهای این شهرستان حرکت ناشایست و غیراخلاقی فرد خاطی را محکوم می کنیم و و خواستار برخورد نهادهای مسوول با وی هستیم .
بیانیه می افزاید :  حرکت ضارب فارغ از هرگون انگیزه شخصی و توجیهی که داشته باشد قبل از اینکه شخص آقای خرم را نشانه رود ، متاسفانه موجب جریجه دار شدن احساسات مردم ولایی و قهرمان پرور خطه آذربایجان شد و دل بسیاری از مردم و مسوولان را به درد آورد.
جسارت این فرد خاطی به استاندار ولایی و انقلابی که همه عمر با برکت خود را در نبرد با دشمنان نظام و تکفیری های خون آشام و البته با افتخار سپری کرده است در آن سوی مرز خوراک جدید خبری برای رسانه های بیگانه ساخت تا بیش از گذشته علیه نظام و مسوولان جمهوری اسلامی سمپاشی کنند.
ما  جامعه دهیان و اعضاء شوراهای اسلامی ملکان با تجلیل از خدمات و جانفشانی های آقای خرم در مبارزه با گروه های تکفیری و ضد انقلاب حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام و از سعه صدر و اقدام علی گونه ی ایشان در بخشش ضارب قدردانی می کنیم اما خواستار برخورد قانونی نهادهای مسوول با وی  هستیم .
جامعه دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان ملکان
روز شنبه در جریان آیین تکریم  و معارفه استاندار آذربایجان شرقی و زمانی که زین العابدین رضوی خرم در حال شروع به سخنرانی بود ، فردی از شرکت کنندگان در مراسم به روی سن رفت و با سیلی  به صورت وی کوبید.
گفته می شود ضارب از کارکنان سپاه عاشورا بوده و  در گزارش های غیر رسمی انگیزه وی  اختلافات شخصی اعلام شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار