جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

اتوبوس مسافربری در جاده زنجان، جان مسافر را گرفت

1400/07/29 - 10:12 - کد خبر: 52854
عکس

نصر: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس مسافربری درحال حرکت، یکی از مسافران اتوبوس حادثه دیده پس از پیاده شدن با یک دستگاه اتوبوس دیگر برخورد کرده و جان خود را از دست داد.

به گزارش نصر، سرهنگ مهدی میناخانی در گفت و گو با خبرنگار افزود: این سانحه رانندگی منجر به جرح و فوت، حوالی ساعت ۴ بامداد امروز /پنشجنبه ۲۹ مهر ماه/ در کیلومتر ۴۶ خط شمالی آزادراه زنجان - تبریز و به دلیل عدم توجه راننده کامیون به نقطه مقابل اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه در این حادثه رانندگی، مسافر متوفی اتوبوس رویال سفر ایرانیان به دلیل نقض ماده ۴ قانون ایمنی راه و راه آهن، مقصر شناخته شد، اظهار داشت: اتوبوس مسافربری رویال سفر ایرانیان با ۲۲ مسافر و اتوبوس عصر ایران نیز با ۲۲ مسافر از مبداء تهران به مقصد ارومیه درحال حرکت بودند.   
به گزارش ایرنا، بر اساس آمار پزشکی قانونی زنجان در ۶ ماه نخست امسال تعداد ۱۴۶ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان قربانی حوادث رانندگی شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش نشان می دهد و بیشترین کشته ها نیز به تعداد ۴۰ نفر مربوط به آزاد راه زنجان - قزوین بود.
استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار