مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی؛

ماشین سازی به تعهدات خود عمل نکند به مالک قبلی واگذار می‌شود

1400/07/25 - 13:26 - کد خبر: 52615
ایوب بهتاج

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از فرصت یک ماهه به مالک ماشین‌سازی برای پرداخت بدهی‌های این باشگاه خبر داد و گفت: مالک این باشگاه باید تا یک ماه آتی بدهی بازیکنان خارجی را پرداخت کرده و مشکلات مربوط به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را رفع کند؛ در غیر این صورت، تیم ماشین‌سازی بدون اعتراض و قید و شرط به مالک قبلی باز می‌گردد.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج در گفت‌وگویی اظهار کرد: زمانی که باشگاه ماشین سازی را به بخش خصوصی واگذار کردند، ما به هیچ عنوان در جریان بحث اهلیت خریدار جدید نبودیم.
وی با اشاره به بازی امروز تیم ماشین سازی، گفت: طی چند روز اخیر بنده و نمایندگان با خواهش و تمنا از آقای زنوزی (مالک قبلی ماشین سازی) توانستیم تمامی بدهی‌های داخلی این تیم را تسویه کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که در حال حاضر تنها بدهی‌های خارجی این تیم تسویه نشده است، گفت: پنجره‌ نقل و انتقالاتی این تیم به دلیل بدهی‌های خارجی بسته است و ما طی دو ماه گذشته برای رفع این موضوع به مالک باشگاه تذکر می‌دادیم.
وی ادامه داد: اکنون به آقای قربانی اعلام کردیم اگر فدراسیون اجازه دهد، بازی امروز را همراه با بازیکن‌های جدید و قبلی پیش ببریم، ولی معادل ریالی بدهی به بازیکن خارجی که 354 هزار یورو است، باید به هیئت فوتبال چک تحویل دهد و 20 درصد از قرارداد بازیکنانی که امسال قرارداد بسته‌اند را باید به هیئت فوتبال ارائه دهد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم بازی امروز را با بازیکن‌های قبلی و چهار نفر از بازیکن‌های جدید که باید مورد پذیرش فدراسیون واقع شود، برگزار کنیم.
بهتاج تاکید کرد: از هوادارن محترم ماشین سازی خواستاریم تا وحدت و همدلی خود را حفظ کنند، تیم در گذشته نیز دچار شرایط بدتری از شرایط فعلی بود اما با همدلی و کمک هوادارن به شرایط بهتری رسید، امیدوارم وحدت و یکدلی در بین هواداران حفظ شود تا بتوانیم طی چند روز آتی تیم ماشین سازی را به ساحل آرامش برسانیم.
انتهای پیام

پژوهشیار