خبر/

هواداران ماشین‌سازی خواستار پخش زنده بازی‌های این تیم شدند

1400/07/21 - 14:51 - کد خبر: 52414
هواداران ماشین سازی

نصر: هواداران تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز خواستار پخش زنده بازی‌های این تیم در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شدند.

به گزارش نصر، این هواداران با اشاره به اینکه ماشین سازی قدیمی ترین تیم شمال غرب کشور بوده و علاوه بر تبریز در سایر شهرهای آذربایجان شرقی و حتی کشور طرفداران بیشماری دارد، اعلام کرده اند: بدون تردید پخش زنده بازی های این تیم از صدا و سیمای مرکز استان، می تواند پس از مدت ها تعطیلی لیگ های کشور، شور و نشاط اجتماعی را به میان جوانان و مردم منطقه تزریق کند.
هواداران ماشین سازی با انتشار مطالب مختلف در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، پخش زنده بازی های این تیم را حق مسلم خود دانسته و از مسوولان باشگاه و صدا و سیمای آذربایجان شرقی خواسته اند به این مطالبه به حق عمل کنند.
در همین رابطه باشگاه ماشین سازی تبریز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع هوداران می رساند این خواسته از مدت ها قبل جزو اولویت های باشگاه بوده و رایزنی های لازم با مسوولان صدا و سیما آغاز شده است و این مذاکرات همچنان ادامه دارد و حتی نامه ای به تاریخ ۲۲ شهریور ماه گذشته به شبکه سهند ارسال و جلساتی نیز برگزار شد اما متاسفانه با وجود این پیگیری ها هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.
باشگاه ماشین سازی اضافه کرده است: روز گذشته نیز نامه درخواست پخش زنده بازی های ماشین سازی به رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی جهت بررسی و پیگیری های لازم ارسال شد و در ادامه باشگاه از طریق معاونت اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز پیگیر موضوع است.
در اطلاعیه باشگاه ماشین سازی آمده است: امیدواریم مسوولان صدا و سیمای استان به مطالبه به حق هواداران قدیمی ترین آذربایجان توجه کرده و در شرایطی که ویروس کرونا مانع حضور تماشاگران در استادیوم ها شده است، حداقل با با فراهم کردن پخش زنده، مردم استان از مشاهده بازی های تیم مورد علاقه خود محروم نشوند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز یکشنبه ۲۵ مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام این شهر میزبان شهرداری همدان است.
این بازی راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار