مدیرکل ورزش و جوانان:

همکاری هیات‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی با آموزش و پرورش تقویت شود

1400/07/21 - 11:52 - کد خبر: 52400
عکس

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: همکاری هیات‌های ورزشی با آموزش و پرورش با هدف شناسایی استعدادهای جدید باید تقویت شود.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج روز چهارشنبه در نشست المپیاد استعدادهای برتر ورزش استان با اشاره به اهمیت شناسایی، پرورش و زمینه سازی برای رشد استعدادهای جوان و جدید، افزود: با توجه به اینکه طی دو سال اخیر فعالیت های ورزشی تقریبا" تعطیل و فقط در برخی رشته های غیربرخوردی ادامه داشت،  باید در مدت کوتاهی که تا پایان مهر ماه وجود دارد، مسابقات استانی برگزار و افراد منتخب تیم های استان شناسایی شوند تا زیرنظر مربیان مطرح تمرینات خود را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: تعامل بین هیأت های ورزشی و انجمن های ورزش آموزش و پرورش درباره موضوع استعدادهای ورزشی بسیار مؤثر خواهد بود و انتظار داریم به طوری این تعاملات شکل بگیرد که همه تلاش ها منجر به رشد ورزش در میان دانش آموزان شود.
بهتاج اظهار کرد: اینکه منتظر بمانیم و در این مدت محدود تا برگزاری مسابقات کشوری، به فکر پرورش افرادی برای اعزام به مسابقات باشیم، بیهوده است و باید از داشته های خود و ورزشکارانی که در حال حاضر موجود هستند استفاده کرده و تیم های استان را تشکیل دهیم.
وی ضمن قدردانی از حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ورزش و جوانان، گفت: آموزش و پرورش در موارد مختلف در کنار ما بوده و من از بابت این همکاری ها قدردانی می کنم و در خصوص المپیاد استعدادهای برتر نیز که همه ورزشکاران، دانش آموز هستند، نقش این مجموعه بسیار پررنگ تر و ملموس تر است.
انتهای پیام/

پژوهشیار