بابایی اقدم؛

شهرداری تبریز موجب افزایش فاصله شده است!

1400/07/21 - 11:12 - کد خبر: 52397
حاشیه نشینی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: اقدام‌های شهرداری تبریز باعث شده امروز شاهد افزایش فاصله رفاه در مناطق کم برخوردار و مناطق برخوردار باشیم.

به گزارش نصر، فریدون بابایی‌اقدم امروز در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز با بیان اینکه متاسفانه برنامه‌های ما شهر محور است اما اقدامات و درآمدها منطقه محور اظهار داشت: این اقدامات باعث شده امروز شاهد افزایش فاصله رفاه در مناطق کم برخوردار و مناطق برخوردار باشیم. 
وی با بیان اینکه شورای ششم موظف است تا ایجاد خزانه‌داری متمرکز را پیگیری کند، گفت: هدف از ایجاد ساختار خزانه متمرکز ایجاد عدالت در پرداختی‌های مناطق و اجرای پروژه‌هاست. 
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مسیرگشایی‌ها را فقط شهرداری یک منطقه نمی‌تواند جلو ببرد، چراکه یک امر بزرگ و چالش برانگیز است. 
روح‌الله رشیدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان اینکه لازم است، مشوق‌هایی برای ایجاد رغبت در تاکسیرانان در نظر گرفته شود، یادآور شد: تمام مشوق‌هایی که تا امروز وجود داشته نتوانسته موجب تشویق رانندگان و افزایش کیفیت خدمات شود. 
وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی باید به نحوی عمل کند که وقتی از تاکسیرانان خواستار ارائه خدمات با کیفیت هستیم، نگویند چه تسهیلاتی داده‌اید که کیفیت می‌خواهید، تصریح کرد: در زمینه نوسازی و تامین معیشت تاکسیرانان باید اقدامات جدی انجام شود. 
یاسین بجانی سخنگوی شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل به خصوص تاکسیرانی مدت‌هاست برای ما دغدغه است که در این راستا با یکی از بانک‌های عامل و تولیدکنندگان خودرو مذاکره کردیم، گفت: مقرر شد، حداقل ۶۰ درصد مبلغ خودرو را وام با بهره ۴ درصد پرداخت کنند. 
وی خاطرنشان کرد: همچنین موافقت شده سالانه حداقل ۲ هزار خودرو از این طریق نوسازی شود‌. 
گفتنی است، در این جلسه اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و کنترل ترافیک شورای اسلامی شهر که با حضور مدیران تاکسیرانی تبریز، شهردار و معاونان منطقه ۴ شهرداری و کارشناسان کمیسیون برگزار شد در خصوص آخرین نیازها در حوزه بازسازی ناوگان تاکسیرانی، مسیرگشایی در مناطق کم برخوردار، اجرای خزانه متمرکز و پروژه‌های عمرانی بحث و گفت‌وگو کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار