گزارش/

ایران - کره جنوبی فینال گروه A

1400/07/20 - 12:19 - کد خبر: 52329
ایران کره جنوبی ایران کره جنوبی

نصر: در حساس ترین رقابت گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷ امروز میزبان کره جنوبی خواهد بود.

به گزارش نصر، در چهارمین دیدار از سری رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شاگردان اسکوچیچ در حالی امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر ورزشگاه آزادی میزبان رقیب دیرینه خود خواهند بود که هفتمین دیدار این دو تیم در مهر ماه است که در 6 بازی قبلی که در این ماه برگزار شده است، تیم ایران سه برد و دو باخت و یک تساوی به دست آورده است و باید دید هفتمین رقابت مهر ماهی دو تیم به چه نحوی به سرانجام خواهد رسید.
شاگردان اسکوچیچ که در بازی قبلی با اتفاقات عجیب و غریب زیادی توانستند سه امتیاز بازی را با هنرنمایی طارمی و آزمون بدست آورند، در این بازی نیز چشم امید طرفداران تیم ملی به هنرنمایی بازیکنان آماده این روز های فوتبال آسیا است که در آن سوی میدان هم سون هیونگ مین بازیکن آماده این روز های فوتبال تیم تاتنهام و کره جنوبی می تواند در این بازی کار را برای مدافعان ایران سخت تر کند؛ به خصوص که در بازی قبلی مدافعان عملکرد آن چنان خوبی را در بازی نشان ندادند و باید در این بازی دقت بیشتری داشته باشند.
این دیدار برای تداوم رکورد شکنی های اسکوچیچ نیز می تواند بسیار مناسب باشد چراکه در صورت برد هم آمار ۱۰۰ درصد پیروزی در ۱۱ بازی را ثبت خواهد کرد هم اقتدار خود را در این گروه اثبات خواهد کرد. البته این برد قطعا به راحتی کسب نخواهد شد چراکه تیم کره جنوبی از سال ۲۰۱۱ نتوانسته مقابل ایران پیروز شود و از سوی دیگر ایران در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم شکست نخورده است.
البته کره جنوبی در این دور از رقابت ها عملکرد قابل قبولی نداشته و به سختی از سد حریفان خود گذشته است و باید دید در این بازی عملکردش به چه نحوی خواهد بود.
تیم ملی ایران در پنج بازی قبلی خود مقابل کره جنوبی همه بازی ها را برده است و در صورت کسب پیروزی می تواند به رکورد خود مقابل این تیم ادامه دهد و در آخرین دیدار این دو تیم هم در یک بازی دوستانه، به نتیجه ۱-۱ رضایت دادند.
در حال حاضر تیم ایران با سه برد و ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم کره با دو پیروزی و یک تساوی ۷ امتیازی است و در رده دوم قرار دارد و در صورت پیروزی امشب ملی پوشان، راه صعود به جام جهانی هموار تر خواهد شد.
 

گفتنی است دیدار دو تیم ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار