خبر/

دستگیری ۱۷2 نفر اراذل و اوباش در آذربایجان‌شرقی

1400/07/19 - 13:04 - کد خبر: 52277
دستگیری اوباش

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به مقابله‌ مستمر و جدی پلیس با اراذل و اوباش در استان، گفت: در نیمه نخست امسال ۱۷2 نفر از اراذل اوباش دستگیر شدند.

به گزارش نصر، سردار حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۱۷۲ نفر از اراذل اوباش در استان آذربایجان‌شرقی طی ۵۸ عملیات دستگیر شدند، اظهار داشت: به اراذل اوباش اجازه‌ عرض اندام نمی‌دهیم و با تمام آنها به طور مستمر و با جدیت برخورد می‌کنیم.
وی با اعلام اینکه تشدید و استمرار مقابله با اراذل و اوباش به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی بدانند که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجاست و قطعاً با هرگونه مزاحمت و اوباش‌گری در فضای حقیقی و مجازی قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.
رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی ما ترویج احساس امنیت در بین مردم است، یادآور شد: بحث سلامت و امنیت هر دو در حفظ و تعالی بشر نقش کلیدی دارند.
وی گفت: اگر امنیت وجود نداشته باشد، تمام مسیرهای رشد و تعالی با مشکل مواجه خواهند شد.
عبدی با اشاره به اینکه بیش از هر سازمان دیگری نیازمند جلب افکار عمومی هستیم، بیان داشت: در بحث پیشگیری، ما به مشارکت جامعه و مردمی معتقد هستیم.
دستگیری ۱۰۰۰ قاچاقچی در آذربایجان‌شرقی
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در رابطه مبارزه با قاچاق کالا امسال در استان در نیمه نخست امسال خاطرنشان کرد: امسال ۱۲۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است که در این زمینه نیز یک‌هزار نفر دستگیر شدند.
وی افزود: در رابطه با کالای قاچاق کالا ۹۳۸ پرونده در این مدت تشکیل شده و ۴۹۲ خودرو هم توقیف شده است.
عبدی متذکر شد: این پرونده‌ها بیشتر در زمینه قاچاق کالا، دخانیات، قاچاق احشام و مواد و تجهیزات پزشکی تشکیل شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار