مدیرکل میراث آذربایجان‌شرقی:

واحدهای اقامتی سطح استانداردهای خود را ارتقا دهند

1400/07/19 - 12:14 - کد خبر: 52271
هتل

نصر: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: واحدهای اقامتی استان باید سطح استانداردهای خود را ارتقا داده و به ضوابط اعلامی از سوی این اداره کل توجه کامل کنند.

به گزارش نصر، احمد حمزه‌زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر ارتقای سطح استانداردهای مراکز اقامتی استان، گفت: حرکت در این مسیر و توجه به استانداردها در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی قرار دارد.
وی افزود: بر همین اساس کمیته ارزیابی و نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی با همراهی جامعه هتل داران آذربایجان شرقی به‌ صورت مستمر از ابتدای سال جاری ضمن بازدید از واحدهای اقامتی، با شناسایی واحدهای غیرمجازی که نسبت به اخذ پروانه و ارتقای استانداردهای واحدهای اقامتی اقدام نکرده‌اند، به‌ طور جدی برخورد کرده است.
حمزه زاده ادامه داد: پیرو این برنامه، کمیته ناظر بر عملکرد واحدهای اقامتی تاکنون تعداد ۵ واحد اقامتی غیرمجاز استان را شناسایی و اخطار لازم را برای اخذ پروانه بهره‌برداری و رعایت استانداردهای موردنظر صادر کرده بود که به علت عدم تعهد به اخطارهای صادر شده، پلمپ واحدهای اقامتی مذکور در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: استانداردسازی و بهسازی تمامی مراکز اقامتی استان از ابتدای سال جاری در راستای ارتقا کیفیت خدمات به‌ صورت جدی در دستور کار قرارگرفته و مراکز اقامتی که تعهد لازم به ضوابط را نداشته باشند پس از دریافت اخطار، فعالیت آن‌ها متوقف خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار