خبر/

آغاز اجرای طرح سه شنبه‌های تکریم با عنوان «شکوه مادری» در آذربایجان‌شرقی

1400/07/17 - 14:01 - کد خبر: 52139
پوستر

نصر: طرح سه شنبه‌های تکریم امسال با عنوان «شکوه مادری» و با هدف تجلیل از مادران شهیدپرور، مسجدی و فعال در مساجد استان آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی در این اظهار کرد: طرح سه شنبه های تکریم امسال در تداوم طرح سال گذشته با هدف تجلیل از مادران شهدا و معرفی مادران اسوه و الگوی استان آذربایجان شرقی اجرایی می شود.
محمد هادی نیا با بیان این‌که طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی مادران شاخص و تأثیرگذار در مساجد را فراهم خواهد کرد، ادامه داد: این طرح به صورت ویژه در 5 مرحله و فراگیر در سراسر استان به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرایی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.
هادی‌نیا خاطرنشان کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت اجرایی می‌شود، ما را در زمینه شناسایی و معرفی افراد شاخص و تأثیرگذار و جذب اقشار مختلف به مساجد یاری خواهد رساند.
وی یادآور شد: طرح سه شنبه‌های تکریم سال گذشته در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان برگزار شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار