قدمی دیگر برای جام جهانی با رکوردشکنی اسکوچیچ

1400/07/15 - 18:14 - کد خبر: 52066
دراگان اسکوچیچ

نصر: تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار مسابقات انتخابی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۰:۱۵ امروز به مصاف امارات می رود.

به گزارش نصر، شاگردان اسکوچیچ در سومین دیدار خود امشب در حالی به مصاف تیم ملی امارات می روند که در صورت برد می توانند رکورد ۱۰ بازی با برد متوالی را تقدیم سرمربی خود کنند؛ رکوردی که با وجود بازیکنان آماده دور از دسترس نیست و می توانند امروز جشن آن را بگیرند.
تیم ملی ایران بعد از حضور در این مرحله از مسابقات با کسب برد مقابل سوریه و عراق پرادعا و ارائه بازی های تماشاگر پسند بازهم امید هواداران را نسبت به این تیم بالا برده است و در بازی امشب مقابل امارات انتظار می رود ملی پوشان بازهم بتوانند با ارائه یک بازی زیبا برد دیگری را کسب کنند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند.
در نگاه به آمار بازی های دو تیم می توان گفت تیم امارات حریف چندان قدری برای ایران محسوب نمی شود چرا که در ۱۴ رقابت دو تیم، تیم ایران ۱۰ بار مقابل امارات پیروز شده است و ۴ بار هم مقابل این تیم متوقف شده است و در مقابل تا کنون در هیچ بازی رسمی مقابل امارات شکست نخورده است که نشان از برتری تیم ایران دارد.
تیم امارات در دو بازی اخیر خود مقابل تیم های سوریه و لبنان به تساوی رسیده است و با دو امتیاز بعد از کره جنوبی چهار امتیازی در رتبه سوم گروه قرار دارد و تیم ایران با دو پیروزی و ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با برد مقابل امارات می توانند با روحیه بالایی مقابل کره جنوبی در هفته آینده قرار گیرند.
از نکات مثبت این دیدار هم می توان به آمادگی و روحیه بالای بازیکنان از جمله مهدی طارمی و سردار آزمون اشاره کرد که هردو بازیکن در دیدار های  خود توانستند بدرخشند و خیال اسکوچیچ را راحت کنند.
گفتنی است این دیدار قرار است از ساعت ۲۰:۱۵ امروز در ورزشگاه زعبیل دوبی با حضور تماشاگران برگزار شود.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار