مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی:

پنجمین جشنواره ابوذر با شعار قوت و هوشمندی رسانه‌ای برگزار می شود

1400/07/12 - 14:12 - کد خبر: 51934
رامین نظامی خواه

نصر: مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر با شعار قوت و هوشمندی رسانه‌ای برگزار می شود.

به گزارش نصر، رامین نظامی خواه ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: جشنواره ابوذر در سال جاری با شعار قوت و هوشمندی رسانه‌ای که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است برگزار خواهد شد.
مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی ادامه داد: جشنواره ابوذر دارای جهت گیری محتوایی است که از این رو تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را نیز در برمی‌گیرد.
نظامی خواه افزود: محورهای موضوعی جشنواره ابوذر، انقلاب اسلامی، همه‌گیری کرونا، بسیج و حوزه‌های اقدام، مطالبه‌گری و امید آفرینی، سبک زندگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد و تولید و ورزش است که علاقه مندان می‌توانند ۵ اثر منتخب خود را که از ابتدای سال جاری در رسانه‌ها منتشر شده تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی یکی از محورهای اصلی جشنواره ابوذر را همه‌گیری ویروس کرونا اعلام کرده و گفت: اختتامیه جشنواره ابوذر، ۲۱ دی ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت غلامرضا رهبر که اولین شهید رسانه با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.
مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: جشنواره ابوذر محدود به رسانه‌های جمعی نیست و همواره نگاه ویژه‌ای به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی داشته و موضوع مطالبه‌گری، ثمر بخشی و امیدآفرینی از دیگر محورهای این جشنواره خواهد بود.
نظامی خواه گفت: جشنواره ابوذر نیازمند همکاری رسانه‌ها و هم چنین جلب مشارکت اهالی رسانه است.
انتهای پیام/

پژوهشیار