مدیرکل میراث آذربایجان‌شرقی؛

ظرفیت‌های گردشگری کلیبر و مراغه در نمایشگاه وان معرفی می‌شود

1400/07/11 - 12:27 - کد خبر: 51838
پاییز، فصل پاییز

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به گسترش روابط دوستانه و همکاری‌های مشترک ۲ استان آذربایجان‌شرقی و وان ترکیه، گفت: ظرفیت‌های گردشگری کلیبر و مراغه در نمایشگاه بین‌المللی وان معرفی می‌شود.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه بین المللی گردشگری وان فرصتی ارزشمند برای توسعه روابط و همکاری‌های مشترک مابین ایران و کشور دوست و همسایه ترکیه است که در این مجال آذربایجان شرقی با تمرکز بر معرفی ظرفیت‌های ۲ شهرستان مراغه و کلیبر حضور یافته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی همچنین از برنامه‌ریزی برای همکاری‌های جدید با استان وان خبر داد و گفت: در روزهای اولیه نمایشگاه گردشگری وان، به دنبال جلسات مشترک برگزار شده مابین دفاتر خدمات مسافرتی استان و وان، اقدامات لازم برای تعریف برنامه‌های مشترک و حضور گردشگران ترکیه در ۲ شهرستان مراغه و کلیبر انجام شد.
حمزه زاده اظهار کرد: حضور در نمایشگاه بین المللی وان ترکیه علاوه بر اینکه فرصتی مناسب برای تقویت روابط دیپلماتیک ما بین ۲ کشور است، مجالی ارزشمند برای معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌ها با هدف توسعه متوازن گردشگری آذربایجان شرقی است که با حضور فعالان این حوزه محقق شد.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی آناتولی شرقی از سه روز پیش در شهر وان ترکیه آغاز شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار