مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز در گفتگو با «نصر» مطرح کرد؛

تکذیب انتصاب مدیرکل معزول در گروه ماشین سازی تبریز

1400/07/10 - 20:33 - کد خبر: 51799
گروه ماشین سازی تبریز

نصر: مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز خبر انتصاب یک مدیرکل معزول و دارای پرونده قضایی در آذربایجان شرقی به یکی از معاونت های این گروه صنعتی را تکذیب کرد.

به گزارش نصر، "اصغر نورآئین" دقایقی پیش در پی انتشار برخی اخبار در خصوص انتصاب یکی از مدیران کل اسبق استان در این گروه صنعتی را که تیر ماه گذشته از مقام خود عزل شده بود را رد کرد.
 
وی افزود: این خبر واقعیت ندارد و نمی دانم چنین خبری چگونه منتشر شده و ما برنامه ای برای انتصاب ایشان در گروه ماشین سازی تبریز نداریم.
 
مدیرعامل گروه ماشین سازی تبریز ادامه داد: با تلاش همه کارکنان گروه ماشین سازی تبریز تلاش می کنیم این کارخانه روند درستی را طی کرده و از حواشی به دور باشد.
 
این گزارش می افزاید، ساعتی پیش خبری در خروجی پایگاه خبری آناج قرار گرفت که از انتصاب مدیرکل معزول و متهم یکی از ادارات کل آذربایجان شرقی در گروه ماشین سازی تبریز خبر می داد.
 
به گزارش نصر، گروه ماشین سازی تبریز یکی بزرگترین صنایع راهبردی و مادر کشورمان است که پس از سال ها جمود مدیریتی در سازمان خصوصی سازی، با پیگیری مداوم رسانه ها، نخبگان صنعتی و نمایندگان مجلس و با ورود قوه قضائیه به پرونده تخلفات واگذاری آن، دوباره و پس از سال ها بلاتکلیفی مدیریتی به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) بازگشت.
 
گروه ماشین سازی تبریز به عنوان یک صنعت با فناوری پیشرفته و دانش بنیان نقش ویژه ای در توسعه صنعتی ایران طی دهه های اخیر داشته و هیچ گونه سوءمدیریتی در آن پذیرفته نشده است.
 
انتهای پیام/

پژوهشیار