شنبه‌ مدیران تراکتور کی‌ می‌رسد؟

1400/07/10 - 12:00 - کد خبر: 51764
تمرین تراکتور

نصر: مدیران تراکتور بیش از یک ماه است که قول باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را داده‌اند؛ اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

به گزارش نصر، وعده و وعید، بزرگترین معضل چند ماه اخیر باشگاه تراکتور است. در این باشگاه از مدیر تا مربی وعده‌ می‌دهند اما هر روز با اضافه شدن مشکلات تازه، اوضاع باشگاه بدتر می‌شود. یکی از بزرگترین مشکلات باشگاه تراکتور در ماه‌های اخیر، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان است؛ اتفاقی که از اسفند سال گذشته رسما اعلام شد و با گذشت بیش از هفت ماه، هنوز حل نشده است.
با مرور اظهار نظرات زنوزی، مالک و نظمی، مدیرعامل تراکتور خواهید دید که آن‌ها از ابتدای شهریور ماه، ۱۰ روز یک بار وعده باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را داده‌اند اما این اتفاق تاکتون رخ نداده است.

جمشید نظمی، یک شهریور: تا ۱۰ روز آینده پنجره باز می‌شود
مدیرعامل تراکتور پس از ارائه توضیحاتی راجع به جلسه‌اش با زنوزی، مالک باشگاه در ترکیه اظهار کرد: پس از اتمام جلسات در ترکیه، من مستقیماً به تهران رفته و روز گذشته جلسه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم. دو جلسه مفید در فدراسیون فوتبال برگزار کردیم و احتمالاً تا ۱۰ روز آینده پنجره نقل و انتقالات خود را باز خواهیم کرد تا برای جذب بازیکن و افراد مورد نیاز کادر فنی دستمان باز باشد.

جمشید نظمی، ۱۱ شهریور: وکیل استوکس در روزهای آینده به ترکیه می‌آید
طبق آخرین مذاکرات مقرر شده که وکیل آقای استوکس طی روزهای آتی در ترکیه حضور یابد تا ضمن پرداخت مبلغ مورد نظر، رسید دریافت و همچنین صورت‌جلسه تسویه حساب با ایشان را به فیفا ارسال کنیم تا نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه اقدام شود.

زنوزی، ۲۰ شهریور: تا ۱۰ روز آینده پنجره باز می‌شود
به هواداران می‌گویم که پنجره نقل و انتقالات تراکتور در ۱۰ روز آینده باز و بازیکنان خوبی جذب خواهد شد. این را هم بگویم که هیچ کس بر سر سرمایه خودش نمی‌زند. من حتی اگر بخواهم تراکتور را بفروشم یا واگذار کنم، باید این باشگاه را به اوج رسانده و بعد این کار را انجام بدهم. هر کس می‌گوید که من می‌خواهم این باشگاه را خراب کرده و سپس واگذار کنم، دروغ است. وقتی بخواهید خانه خود را هم بفروشید، دستی به سر و روی خانه می‌کشید تا آن را گران‌تر بفروشید نه این که کلنگ بزنید و بعد بفروشید.

توییتر باشگاه تراکتور، ۱۴ شهریور: طی هفته جاری پنجره باز می‌شود
باشگاه تراکتور طی هفته جاری بدهی استوکس را به حساب او واریز خواهد کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

باشگاه تراکتور، یک مهر: اواسط هفته بعد، پنجره باز می‌شود
طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده با وکلای کنستانت و پاتریک دی‌وایلد در دفتر استانبود النجام شده و توافق نهایی برای پرداخت بدهی‌های آن‌ها صورت گرفته است. بر اساس توافق انجام گرفته به زودی مبلغ بدهی کنستانت و پاتریک به حسابشان واریز خواهد شد. همچنین این مربی و بازیکنان پیشین تیم فوتبال تراکتور نیز پس از دریافت مطالبات‌شان، این موضوع را به فیفا اعلام می‌کنند. طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته از سوی باشگاه، مذاکره با سایر شاکیان انجام و پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم فوتبال تراکتور تا اواسط هفته آتی باز خواهد شد.
بنا به این گزارش، طبق آخرین وعده مدیران باشگاه تراکتور، قرار بود پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تا اواسط هفته گذشته باز شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. از طرفی تعلل مدیران تراکتور در پرداخت بدهی‌های باشگاه باعث شده که پرشورها هر روز ترس اضافه شدن پرونده جدید به پرونده‌های قبلی را داشته باشند، چرا که مدیران تراکتور در شهریور ماه قرار بود با پرداخت ۴۷۵ هزار یورو به استوکس پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کنند اما آنقدر این پول را ندادند که رای جدید CAS، بدهی ۹۰۴ هزار یورویی به کنستانت و ۱۲۰ هزار یورویی به پاتریک دی‌وایلد را به بدهی‌های قبلی اضافه کرد. با این اوصاف باید دید با اوضاع نا به سامان مدیریتی در باشگاه تراکتور، سرنوشت این تیم در لیگ بیست و یکم به چه شکل خواهد شد و آیا بالاخره پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز می‌شود یا خیر.
انتهای پیام/

پژوهشیار