خبر/

معرفی نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان استان

1400/07/10 - 11:24 - کد خبر: 51758
تیراندازی با کمان

نصر: مسابقات قهرمانی استانی ۱۸ متر حرفه‌ای تیراندازی با کمان در روز های پنجشنبه و جمعه با حضور ۱۵۰ کماندار در تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش نصر، مسابقات تیراندازی با کمان ۱۸ متر حرفه ای و ۱۰ متر مبتدی از ساعت ۹ صبح روز های پنجشنبه و جمعه در مجموعه ورزشی لاله پارک تبریز برگزار شد که در پایان دو روز رقابت میان ۱۵۰ کماندار از سراسر استان، نفرات برتر معرفی شدند.
کاظم قبادی، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان، در حاشیه این مسابقات در گفتگو با نصر از سطح بالای این مسابقات خاطر نشان کرد و گفت: این مسابقات از لحاظ کمی و کیفی در بالاترین سطح ممکن برگزار شد که تعداد ۱۵۰ کماندار با هم به رقابت پرداختند که حضور این تعداد ورزشکار در سطح کشوری کم نظیر بود.
وی در ادامه افزود: این مسابقات در دو بخش ۱۰ متر برای افراد مبتدی و ۱۸ متر برای حرفه ای برگزار شد که هدف از برگزاری این مسابقات علاوه بر شناخت استعداد ها، برگزاری اولین مرحله مسابقات استعداد های برتر بود که مرحله بعدی آن در بهمن ماه برگزار خواهد شد.
در پایان این دوره از مسابقات در ریکرو آقایان نیما نادری عنوان اول، هادی دشن مقام دوم و سینا رزمخواه مقام سوم را کسب کردند.
همچنین در ریکرو بانوان، نازنین عبدیزاده، نرگس صالح نوازی و مهسا سلمانی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در کامپوند مردان، امیر رضا خطیبی اول، مسعود ناظیه دوم و بهنیا رادرضوان سوم شدند
همچنین در کامپوند بانوان، حدیثه قاسمی حامد محیا بلالی و ثنا پورحسین مقام اول تا سوم را کسب کردند.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار