امام جمعه اردبیل؛

مدیریت جدید فرصتی برای توسعه استان اردبیل است

1400/07/10 - 11:42 - کد خبر: 51753
آیت الله سید حسن عاملی

نصر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به تغییرات مدیریت ارشد استان گفت: تغییر استاندار اردبیل فرصتی برای ورود افکار و اندیشه و روش های جدید برای توسعه هر چه بیشتر استان است.

به گزارش نصر، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل با تقدیر از تلاش های اکبر  بهنامجو استاندار پیشین اردبیل افزود: مدیریت جدید صاحب تجربه های نفیس و دارای نوآوری های مدیریتی و یک متخصص کامل در موضوع اقتصاد ایران است.
وی مسئولیت ها را امانت ملت برشمرد و تشریح کرد: این سمتی که بنده در آن قرار گرفتم متعلق به ملت و امانت ملت است و نباید در اختیار شخص خاص یا طیف خاص قرار بگیرد و الا به این جایگاه خیانت شده است. همه باید از این جایگاه بالعدالة و بالسویة بهره مند شوند. 
وی ادامه داد: اکنون زمان وحدت، همدلی و همکاری است و ما نباید در موضوع تحول و توسعه نسبت به کشورهای منطقه و دنیا عقب بمانیم، سرعت تحولات در دنیا بسیار بالاست و زمان در این خصوص نقش حیاتی ایفا می‌کند.
عاملی اضافه کرد: از مدیریت جدید استان  می خواهم با تمام توان در جذب سرمایه و تسهیل سرمایه گذاری و حذف بروکراسی های فلج کننده تلاش نماید.
خطیب جمعه اردبیل در ادامه  اظهار کرد: اروپا و آمریکا اخیراً برای بازگشت به برجام شدیداً التماس می کنند اما به یک سوال منطقی جواب نمی دهند که این شما بودید که عمل به برجام را زیر پا گذاشتید، پس توپ در میدان شماست و تکلیف در اینجا کاملا روشن است و جای تهدید نیست.
وی افزود: هر وقت به بندهای برجام عمل کردید ایران هم به تعهدات خود عمل می کند و جای داد و فریاد نیست و مسیر کاملا روشن است.
او گفت: از سخنان آنها معلوم می شود که آنها باز عمل یک طرفه را دنبال می کنند، یا باز می خواهند ایران در مرحله اول تجهیزات هسته ای خود را منهدم کند همچنان که در راکتور آب سنگین اراک اتفاق افتاد سپس آنها قرار داد را دبه کنند، طبیعی است که عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، آنها ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند.
امام‌ جمعه اردبیل با تاکید بر بدعهدی های آمریکا اذعان کرد: ایران شش سال تمام به وظیفه خود عمل کرد، شما به جای عمل به تعهد خود از برجام خارج شدید، الان هم راه باز است برگردید تحریم را بردارید ایران آماده است به التزامات خود پایبند باشد و هیچ وقت به فکر سلاح هسته ای نیست.
انتهای پیام/

پژوهشیار