خبر/

خطیب زاده استقبال حاکمان بحرین از مقام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

1400/07/09 - 13:38 - کد خبر: 51704
سعید خطیب زاده

نصر: سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، استقبال حاکمان کشور بحرین از مقام رژیم اشغالگر قدس را خلاف خواست و رای مردم شریف و آزاده بحرین دانست و آن را محکوم کرد.

به گزارش نصر، «سعیدخطیب زاده» در خصوص سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین، با یادآوری اقدام خفت بار حاکمان بحرین در علنی‌ سازی روابط با رژیم صهیونیستی، استقبال حقیرانه حاکمان این کشور از  مقام رژیم اشغالگر قدس را خلاف خواست و رای مردم شریف و آزاده بحرین خواند.
سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه زمینه سازی برای تثبیت حضور مخرب اسراییل در منطقه را در راستای تنش زایی و ناامنی بیشتر دانست و آن را محکوم کرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اظهار تاسف از نادیده گرفتن جنایات روزمره رژیم صهیونیستی علیه مردم ستمدیده و مظلوم اما مقاوم فلسطین از سوی حاکمان بحرین، اظهار داشت: این گونه اقدامات موجب مشروعیت افزایی رژیم صهیونیستی نخواهد شد و تاثیری نیز بر آرمان آزادی قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین جهان ندارد.
خطیب زاده با تاکید بر این نکته که این لکه ننگ از دامان حکام بحرین پاک نخواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم منطقه همچنان مخالف روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باقی خواهند ماند.
به گزارش ایرنا، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز گذشته (پنجشنبه) وارد بحرین شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار