خبر/

تقدیر از خانواده های آتش نشان پشتوانه محکم ایمنی شهر

1400/07/08 - 15:34 - کد خبر: 51683
عکس

نصر: صبح امروز مراسم گرامیداشت روز آتش نشان ، با تکریم ویژه خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران این سازمان به پایان رسید

به گزارش نصر، آتش پاد علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز، در این مراسم با اشاره به ضرورت تکریم خانواده های آتش نشانان بیان داشت؛
آتش نشانان مدافعان ایمنی شهر هستند و برای دست یافتن به آرمان معنوی خود که نجات جان و مال مردم است جان فشانی و ایثارگری کرده و تمام لحظات زندگی خود را فدای آرامش شهروندان می کنند.


وی ادامه داد: پشتوانه تمام این ایمنی و امنیت شهروندان را بایستی مدیون خانواده های این آتش نشانان دانست که با حمایت تمام عیار از آتش نشانان، ایمنی و آرامش را برای شهروندان به ارمغان می آورند.


 
آتش پاد زبردست افزود: بایستی با بینش و دیدگاه وسیعی به خانواده های این قشر نگریست، چرا که آتش نشانان به عنوان سرپرستان خانواده ها، ممکن است در حادثه ای صدمات جانی دیده و  جانباز یا شهید شوند که همین مساله می تواند بار مشکلات دیگری را برای خانواده های آنها به بار آورد.


 
وی در پایان این مراسم، برای تمامی آتش نشانان وخانواده های آتش نشانان، شهدا و جانباز آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و لوح و هدایایی به رسم یاد بود اهداء شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار