معاون اول رییس‌جمهوری:

امیدوارم شاهد تعامل بیشتر دولت و صدا و سیما برای حل مشکلات مردم باشیم

1400/07/08 - 12:36 - کد خبر: 51665
محمد مخبر

نصر: معاون اول رییس‌جمهوری در پیام تبریک خود به جبلی رییس جدید سازمان صداوسیما نوشت: امیدوارم در دوره جدید شاهد توسعه هرچه بیشتر تعامل دولت و صداوسیما برای حل مشکلات مردم باشیم؛چرا که این سازمان به مثابه پل ارتباطی و حلقه وصل ملت و دولت می‌تواند نقش بی بدیلی در انعکاس مطالبات مردم ایفا کند.

به گزارش نصر، در متن پیام محمد مخبر به پیمان جبلی آمده است:  انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که بیانگر اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) است را تبریک می‌گویم.
معاون اول رییس‌جمهوری ادامه داد: امیدوارم در دوران مسئولیت جنابعالی که دارای سوابق و خدمات ارزشمند، توانمندی علمی و تخصصی و روحیه تحول گرا و انقلابی هستید، شاهد توسعه و تعمیق هر چه بیشتر و موثرتر تعامل دولت و سازمان صدا و سیما در حل مشکلات و مسائل مردم باشیم؛ چرا که معتقدم سازمان صدا و سیما به مثابه پل ارتباطی و حلقه وصل ملت و دولت می‌تواند نقش تعیین کننده و بی بدیلی در انعکاس دغدغه ها، مشکلات و مطالبات مردم و تبیین دقیق برنامه ها، طرح‌ها و خدمات دولت ایفا کند و با امید بخشی و اعتماد آفرینی به ایجاد و گسترش وحدت ملی برای حل مشکلات و معضلات فراروی کشور و مردم کمک کند.
مخبر افزود: تداوم عزت و سربلندی آن جناب را در خدمت به کشور، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مزید توفیق‌تان در مسئولیت خطیری که عهده دار شده اید را از خداوند منان مسالت دارم. در پایان لازم می‌دانم از خدمات ارزنده و صادقانه برادر متعهد و انقلابی جناب آقای دکتر علی عسگری در دوران مسئولیت ریاست آن سازمان نیز قدردانی و سپاسگزاری کنم.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در حکمی پیمان جبلی را به ریاست سازمان صدا و سیما منصوب کردند.
در بخشی از حکم رهبر معظم انقلاب آمده است: با پایان یافتن دوره‌ مسئولیت پر تلاش جناب آقای دکتر علی‌عسکری که کوشش خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه‌ی آن مدیر مؤمن و با اخلاص را به همراه داشت، جنابعالی را که از صلاحیت دینی و انقلابی، و تخصص و تجربه طولانی در مدیریت‌های سازمان صداوسیما، و آگاهی از ماهیت و عملکرد و وظائف رسانه‌ ملی برخوردارید، برای یک دوره‌ پنج‌ساله به ریاست آن سازمان منصوب می‌کنم.
انتهای پیام/

پژوهشیار