با حکم سید صولت مرتضوی؛

سید علی قریشی به سمت قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

1400/07/07 - 23:44 - کد خبر: 51635
انتصاب

نصر: سید صولت مرتضوی با صدور حکمی سید علی قریشی را به سمت قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش نصر، متن حکم  سید صولت مرتضوی به شرح زیر است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر سید علی قریشی
سلام علیکم
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی و لزوم بهره‌مندی و به کارگیری روش‌های مدیریتی کارآمد، اثربخش و جهادی در ارکان دولت مردمی و انقلابی، به موجب این حکم به سمت «قائم مقام معاون اجرایی و سرپرست نهاد» منصوب می‌شوید.
با عنایت به اهمیت و نقش حوزه معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد در هماهنگی و پشتیبانی از اقدامات و عملکرد دولت و ایجاد زمینه‌های لازم و موثر برای هم‌افزایی و هماهنگی ارکان قوه مجریه به منظور دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد همه جانبه امور کشور انتظار دارد با تشریک مساعی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و عناصر خدوم، متعهد، کارآمد و توانمند، ضمن برنامه‌ریزی و تعامل موثر با کلیه مدیران نهاد و دستگاه‌های اجرایی کشور در جهت تحقق شعارهای دولت مردمی موثر و منشاء اثر باشید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق و موید باشید.
سید صولت مرتضوی
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری»
انتهای پیام/

پژوهشیار