خبر/

محسن افشارچی استاندار زنجان شد

1400/07/07 - 15:13 - کد خبر: 51616
محسن افشارچی

نصر: محسن افشارچی، با رای هیات دولت به عنوان پانزدهمین استاندار زنجان انتخاب شد.

به گزارش نصر، در جلسه امروز هیأت وزیران به ریاست سید ابراهیم رییسی، با پیشنهاد وزارت کشور محسن افشارچی به عنوان پانزدهمین استاندار زنجان انتخاب شد.
افشارچی ۴۹ ساله که دارای مدرک دکترای هوش مصنوعی است، سابقه ریاست دانشگاه سراسری زنجان، ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه زنجان و فعالیت در ستادهای ‌آیت‌الله رئیسی و سعید جلیلی را در کارنامه کاری خود دارد. همچنین در انتخابات اخیر مجلس، افشارچی رئیس ستاد مصطفی طاهری نماینده فعلی زنجان و طارم در مجلس بود.
جوان بودن، انقلابی و تعهد به کار کارشناسی و تخصصی از ویژگی‌های محسن افشارچی است، وی سومین استاندار بومی زنجان است و پیش از وی نیز جمشید انصاری (۱۳۹۲-۱۳۹۵) و سجاد کاظمی سابقه استانداری زنجان را به عنوان یک نیروی بومی در کارنامه داشته‌اند.
فتح الله حقیقی از سال ۱۳۹۷، اسدالله درویش امیری (۱۳۹۵-۱۳۹۷)، جمشید انصاری (۱۳۹۲-۱۳۹۵)، محمد رئوفی نژاد(۱۳۸۷-۱۳۹۲)، قوام نوذری(۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷)، جعفر رحمان زاده، مسعود سلطانی‌فر، سید سجاد کاظمی، اسدالله رازانی، محمود شریفیان، سید جعفر موسوی، نصرت الله شادنوش، سید محمد جهرمی، علی اصغر سامت استانداران پیشین زنجان بوده‌اند.
گفتنی است، محسن افشارچی در گفت‌وگو با خبرنکار فارس انتخاب خود به عنوان استاندار زنجان را اعلام و همچنین مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای در توئیتی این خبر را رسما اعلام کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار