خبر/

سرنوشت بیمارستان هفتم تیر تبریز به کجا رسید؟/ آیا زمین بیمارستان موقوفه است

1400/07/07 - 10:22 - کد خبر: 51595
خانه، مسکن

نصر: مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز گفت: طبق اسناد بررسی شده زمین بیمارستان هفتم تیر تبریز جزو املاک موقوفه نیست اما به دنبال تعیین دقیق وضعیت مالکیت این زمین هستیم.

به گزارش نصر، عزیزعلی در گفت‌وگو با فارس در خصوص حواشی اخیر بیمارستان هفتم تیر تبریز( بابک) و انتشار برخی اخبار در خصوص موقوفه بودن زمین آن اظهار داشت: هر چند این بیمارستان از ضلع جنوبی مشرف به املاک و اراضی موقوفه است، اما تاکنون سند معتبری مبنی بر وقفی بودن زمین آن به دست نیامده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده، زمین بیمارستان هفتم تیر جزو املاک موقوفه این منطقه نیست اما به دنبال شناسایی پلاک این ملک و انجام استعلام‌های لازم برای مشخص شدن وضعیت سند و مالکیت آن هستیم.
 بیمارستان بابک تبریز که در خیابان راه‌آهن تبریز واقع است، در چند سال گذشته به دلایل نامعلومی تعطیل بوده اما در روزهای اخیر اخبار و تصاویری در حال انتشار است که نشان می‌دهد فضای داخلی این بیمارستان در حال تخریب است و این در حالی است که بسیاری از زمین‌های اطراف بیمارستان هفتم تیر موقوفه بوده و همین موضوع موجب گمانه‌زنی‌هایی در خصوص وقفی بودن زمین این بیمارستان و غیرقانونی بودن تخریب آن شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار