اختصاصی نصر/

دام شیطانی خواهر و برادری برای مردان پولدار تبریزی/ صاحبان فروشگاه ها آگاه باشند

1400/07/10 - 07:34 - کد خبر: 51519
دختر کنار خیابان

نصر: نامش مینا است، ۲۵ ساله و مجرد؛ با ظاهری آراسته و شیک، بر سر یکی از چهارراه های کلانشهر تبریز منتظر است تا خودرویی مدل بالا، جلوی پایش ترمز کند تا وی بتواند نقشه های شوم خود را عملی کند.

به گزارش نصر، بعد از چند دقیقه انتظار، طعمه خود را پیدا می کند. "امیر"، مردی ۵۰ ساله با ماشین شاسی بلند خود مقابل پای مینا ترمز می کند. مینا سوار می شود و طعمه خود را به منزل می کشاند. این مرد ۵۰ ساله هم از همه جا بی خبر، با سرعت به سوی منزل مینا حرکت می کند، غافل از این که این تله ای بیش نیست.

غافل گیری حین رابطه نامشروع
وارد منزل مینا می شوند، اما درست وقتی که قصد انجام رابطه ای نامشروع را داشتند، سه مرد که در گوشه ای از منزل مخفی شده بودند، بر سرشان ظاهر می شوند.
امیر بسیار ترسیده است، دست و پای خود را گم می کند و نمی داند در آن لحظه چه بگوید. اما آن سه مرد، مدام با تهدید و قمه کشی بر ترس درونی امیر می افزایند. تهدید به اینکه از شما فیلم تهیه کرده ام و در اختیار خانواده تان و سایرین قرار خواهیم داد؛ تهدید با پلیس ۱۱۰، هم نقطه عطف همه این تهدیدها محسوب می شود.

با آبرویم بازی نکنید
در آخر امیر درمانده رو به آن سه مرد می گوید: "هرکاری شما بگوئید من حاضر به انجام آن هستم، فقط با آبروی من بازی نکنید" این جا بود که مردان احساس پیروزی می کنند و با اخذ تمام کارت های بانکی که همراه امیر بود، از خانه بیرون می روند و در سه فروشگاه مختلف با درخواست از صاحب فروشگاه، مبنی بر این که "امکان دارد من کارت بکشم و شما به جای آن، نقد وجه به بنده دهید" بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان را از حساب امیر خالی می کنند.

اینبار طعمه برای محمد
اما ماجرا به این جا ختم نمی شود، بلکه اندکی بعد از این اتفاق، مینا مرد دیگری به نام محمد را در دام خود گرفتار می کند؛ با این تفاوت که به جای کشیک بر سر چهارراه، به محل کار محمد مراجعه و از وی می خواهد برای نصب وسایلی به منزلش مراجعه نماید. و این گونه می شود که محمد نیز در دام شیطانی این گروه شش نفری که متشکل از سه زن و سه مرد (دو نفر از این گروه شش نفری دارای رابطه خواهر و برادری هستند) بودند، گرفتار می شود.

حکم متهمان پرونده
با شکایت امیر و محمد از این گروه شش نفری، پرونده آنان جهت رسیدگی و صدور حکم به شعبه ۱۰۸ دادگاه کیفری دو تبریز ارسال می شود و قاضی "مختاری"، رئیس شعبه مذکور، حکم آنان را که جرمشان "اخاذی و تهدید، حبس غیرقانونی، تهدید به انتشار فیلم و عکس متهمان پرونده، معاونت به اخاذی با استفاده از قمه" است، را به شرح زیر صادر می کند:
هر سه متهم مرد این پرونده که مباشرت در جرم داشتند، به تحمل سه سال حبس و همچنین به ترتیب تبعید به یکی از شهرستان های استان های گلستان، سمنان و خوزستان به مدت یک سال همچنین هر سه متهم زن این پرونده که معاونت در جرم داشتند، به تحمل شش ماه حبس محکوم شدند.

صاحبان فروشگاه ها دقت بیشتری کنند
قاضی مختاری در گفت و گو با خبرنگار نصر ضمن توصیه به صاحبان فروشگاه ها مبنی بر بالا بردن دقت در اموراتشان، افزود: اگر مشتری به صاحبان فروشگاه ها مراجعه کرد و درخواست وجه نقد در ازای پرداخت از طریق کارت بانکی را نمود، صاحبان فروشگاه ها با هوشیاری بیشتری عمل کنند؛ هرچند خود این عمل جرم محسوب نمی شود، ولی اگر طبق بررسی ها مشخص شود صاحبان فروشگاه ها خدمت مذکور را برای افراد کلاهبردار و... انجام داده اند، طبیعتا مشکلاتی برای آنان پیش خواهد آمد.
وی افزود: به عنوان مثال در مورد پرونده مذکور، چون خود متهمان اعتراف کردند "آن سه فروشگاهی که از آنان وجه نقد دریافت نموده ایم، به هیچ عنوان از اصل ماجرا اطلاعی نداشتند"؛ بنابراین برای صاحب آن سه فروشگاه حکم برائت صادر کردم. هرچند اسامی آنان در پرونده موجود است.
قاضی مختاری افزود: ولی اگر متهم اقرار کند صاحب فروشگاه نیز با آنان هم دست بوده است، در آن صورت حکم برائتی در کار نخواهد بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار