استاندار آذربایجان‌غربی؛

۷۰ درصد جامعه هدف در آذربایجان‌غربی واکسینه می‌شوند

1400/07/04 - 17:05 - کد خبر: 51515
محمدمهدی شهریاری

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش‌های انجام گرفته تا آخر آبان سال جاری به واکسیناسیون ۷۰ درصدی جامعه هدف در استان خواهیم رسید.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی اظهار داشت: در شیوع کرونا، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های قرمز است و مسوولان باید نظارت جدی در این زمینه داشته باشند.
وی ادامه داد: مدیران نظارت‌های لازم را بر اجرای قوانین و گران فروشی‌ها در سطح جامعه داشته باشند تا به مردم خدمت شود.
استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند و  با تغییر دولت برخی مدیران انگیزه لازم‌ را از دست داده‌اند و مدیران به وظایف ذاتی خود جدی‌تر از گذشته انجام دهند.
شهریاری بیان کرد: همکاری مردم و نظارت جدی مسوولان منجر می‌شود تا خسارت کمی به جامعه وارد شود.
وی تاکید کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید نیز ادارات مربوطه همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا مشکلی وجود  نداشته باشد.
وی یا گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: وظیفه سنگینی در قبال کشور و خون شهدا بر عهده ماست که باید به درستی ادای دین کنیم.
به گزارش ایرنا، جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی با حضور مدیران ارشد استان و با محوریت دفاع مقدس و اربعین در سالن شهید عطایی استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد.
در ادامه این‌جلسه از محمد مهدی شهریاری به عنوان برادر سعید و جانباز دفاع مقدس با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد و همچنین از هشت یادگار دفاع مقدس تجلیل شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار