فرمانده سپاه عاشورا:

پیاده روی اربعین در سایه جانفشانی شهدا در امنیت برگزار می‌شود

1400/07/04 - 16:58 - کد خبر: 51512
سردار عابدین خرم

نصر: فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به شرکت گسترده و همراه با آرامش و امنیت زائرین در مراسم‌ اربعین حسینی، گفت: اگر جانفشانی شهدا نبود از پیاده روی اربعین خبری نبود.

به گزارش نصر، سردار عابدین خرم روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز سرباز به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز در کشور امنیتی داریم که زیر سایه آن دور هم جمع شده ایم و از خاطرات جنگ صحبت می‌کنیم و اگر امنیت نباشد آرامش هم نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه امنیت می‌تواند به انسان‌ها زندگانی ببخشد و اگر امنیت نباشد یک جامعه تبدیل به جامعه حیوانی می‌شود، افزود: امروز هم که می‌بینید بعضی از یگان‌های ما در مرزها نگهبانی می‌دهند دلیلش این است تا امنیت مخدوش نشود.
خرم با تاکید بر اینکه سربازان ما در سرمای زمستان و گرمای تابستان برای امنیت ملت و کشور جهاد می‌کنند، یادآور شد: بر همین اساس باید قدردان این زحمات باشیم، چنانچه شهدای مدافع حرم هم اگر جان خود را در دست گرفته و به حریم ال الله نرفته بودند، امروز یا زائر در آنجا وجود نداشت یا با حسرت و آه مواجه می‌شدیم.
وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم افتخاری نصیب ما کرده اند که بتوانیم دست خانواده هایمان را بگیریم و در زیارت ائمه اطهار حضور پیدا کنیم، لذا اگر مدافعین و شهدای این راه نبودند، وحشی صفت‌های داعشی جنایت‌های بسیاری را در جهان و منطقه می‌کردند.
خرم با تاکید بر نقش شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در امنیت و آرامش موجود در ایران اسلامی، گفت: باید توجه داشت که وجود هر گونه آرامش در کشور مرهون امنیت است.
وی اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان و رزمندگان ایرانی اجازه خودنمایی به ددمشنان ندادند و در حال حاضر نیز با حضور مقام معظم رهبری و هدایت‌های داهیانه و امام گونه ایشان تمامی توطئه‌های دشمنان شکست خورده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار