اسوتچی تاکید کرد:

ممانعت حراست از بروز تخلف و ورود غیرقانونی نیرو به شهرداری تبریز

1400/07/04 - 12:03 - کد خبر: 51483
محمدحسن اسوتچی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یکی از مسئولان حراست شهرداری، نیرو وارد بدنه شهرداری می‌کند در حالی که حراست به عنوان دیده‌بان باید خود مانع از بروز تخلف و ورود غیرقانونی نیرو شود.

به گزارش نصر، "حسن اسوتچی" در سخنان میان دستور خود در هفدهمین جلسه علنی شورای شهر گفت: در ارتباط با پرداخت حقوق‌ها نزدیک بود که خوشحال شویم، اما ظاهرا در برخی جاها مشکلی پیش آمده است که هیچ بهانه‌ای در این خصوص قابل قبول نیست، در خصوص پرداخت به موقع حقوق‌ها، باز هم مشکل پیش آمده است.
وی در واکنش به لیستی که اخیرا منتشر شده است گفت: اخیرا لیستی در خصوص شفافیت لیستی منتشر شد که میزان دریافتی مدیران مشخص شد، چنین چیز هایی دیر یا زود معلوم می شود ونمی توان چیزی را پنهان کرد پس بهتر است خودمان حقوق خودمان را شفاف اعلام کنیم.
وی ادامه داد: به مباحث پرسنلی در شورای ششم توجه خوبی شده است که تشکر خود را اعلام می‌کنم.
اسوتچی تصریح کرد: این چه عدالتی است که یه مدیر چند قطعه زمین به اسم هدیه بردارد و یک کارگر شهرداری در خانه ۲۷ متری زندگی کند؟ چطور این زمین‌ها از گلوی برخی افراد پایین می‌رود؟ مطمئنا مسیر حرکت‌مان اشتباه بوده است.
وی با اشاره به مسئولین حراست گفت: جاسوس و خرابکار که لازم نیست از بیرون بیاید بعضی افراد با نام شهدا و دین از هرجاسوسی می‌توانند بدتر باشند.
وی اضافه کرد: یکی از مسئولان حراست شهرداری، نیرو وارد بدنه شهرداری می‌کند در حالی حراست به عنوان دیده‌بان باید خود مانع از بروز تخلف و ورود غیرقانونی نیرو شود.
وی خاطرنشان کرد: حراست باید دیده بان مورد اعتماد باشد و از قبل همه مسائل را هشدار دهد.
انتهای پیام/

پژوهشیار