خبر/

شهردار جدید اسکو معرفی شد

1400/07/02 - 14:44 - کد خبر: 51377
عکس

نصر: با برگزاری آئین تودیع و معارفه با حضور مسئولان شهرستان اسکو، عباداله نظامی با حکم استاندار آذربایجان شرقی به عنوان شهردار جدید اسکو به صورت رسمی معرفی و فعالیت خود را شروع کرد.

به گزارش نصر، بابک رضی منش، فرماندار شهرستان اسکو در این مراسم ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق و سرپرست شهرداری اسکو، برای شهردار جدید در مسئولیت شهرداری اسکو آرزوی موفقیت کرد.
وی با اشاره به قدمت اسکو به لحاظ تاریخی، این شهر را شهر ویژه‌ای اعلام کرده و گفت: اسکو در تمام فصل‌های سال، میزبان خیل عظیمی از  توریست‌ها و گردشگرانی است که مشتاقانه برای بازدید از اماکن تاریخی، این شهر را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب می‌کنند که شهردار و شورای اسلامی شهر در خصوص ساختن شهری آباد و توسعه یافته باید با هم تعامل داشته باشند.
فاطمه مظفری اسکوئی، رئیس شورای اسلامی شهر اسکو نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر و تشکر از تلاش های شهردار سابق و سرپرست شهرداری اظهار کرد: شورای اسلامی شهر با اکثریت آرا، عبداله نظامی را به عنوان شهردار جدید انتخاب کرد و بنده و همکاران محترم شورای اسلامی شهر اعتقاد داریم  که شورای اسلامی شهر با شهردار، به عنوان بازوی اجرایی شش نفره هستیم که برای توسعه، عمران و آبادانی شهر اسکو تلاش خواهیم کرد.
وی، نظامی را مدیری اجرائی، با رزومه خوب و عملکرد موفق در رده‌های مدیریتی،مدبر، توانمند و قانونمند معرفی کرده و افزود: امیدواریم با حضور شهردار جدید، شاهد اتفاقات خوبی در شهر اسکو باشیم و این شهر را به جایگاه واقعی آن برسانیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اسکو در خاتمه، توجه به حوزه گردشگری، جذب سرمایه گذاری و راه اندازی کمیسیون سرمایه گذاری و در نهایت تکریم ارباب رجوع و تلاش برای رضایت مردم فهیم اسکو را از برنامه های مهم شورای اسلامی شهر و شهرداری در دوره جدید بیان کرد.
 عباداله نظامی، شهردار جدید اسکو نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تشکر از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر نسبت به انتخاب ایشان به عنوان خدمتگزار مردم فهیم اسکو و همچنین حمایت‌ها و توجهات فرماندار محترم و همه مسئولان شهرستان نسبت به حل مسائل و مشکلات شهری و توسعه این شهر گفت: توجه به امر مهم تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم فهیم از اولویت‌های بنده و شورای اسلامی شهر می‌باشد و بنده اعتقاد دارم که اگر سعی در جلب رضایت مردم باشد، قطع یقین مشارکت مردم در امر توسعه شهر تحقق می‌یابد.
وی افزود: توجه به انضباط مالی و اداری، مدیریت شفاف، تعامل با ادارات سطح شهرستان و استان برای رفع مشکلات مردم، سعی در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، رسیدگی به سیما و منظر شهری و ارتقای و حفظ جایگاه شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری از دیگر اولویت‌های کاری من است.
نظامی، در پایان با تاکید به همراهی، مشارکت و همفکری تک تک شهروندان با فرهنگ اسکو در امر توسعه شهری گفت: امیدوارم، با عنایت خداوند منان و با کمک اعضای محترم شورای اسلامی شهر و تعامل مردم شریف، در حد وسع و توان بتوانیم با انجام پروژه های عمرانی و ایجاد تغییر و تحول، شرمنده مردم با فرهنگ و عزیز اسکو نباشیم.
شایان به ذکر است، در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از تلاش‌های شهردار سابق و سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر و در نهایت حکم شهردار جدید به دست فرماندار شهرستان اسکو به ایشان اعطا شده و بخ طور رسمی به عنوان شهردار جدید فعالیت خود را شروع کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار