مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه؛

شهرداری ارومیه در رقابت های چهارجانبه تیم های لیگ برتری حضور می یابد

1400/06/31 - 10:51 - کد خبر: 51260
پیمان رضایی

نصر: مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به برگزاری اردوی یک هفته ای تیم والیبال در تهران برای آمادگی بیشتر در آستانه فصل جدید لیگ برتر گفت: در این اردو، رقابت چهارجانبه ای نیز با حضور تیم های لیگ برتری برگزار خواهیم کرد.

به گزارش نصر، پیمان رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: تیم شهرداری بعد از گذراندن سه هفته تمرین آنلاین زیر نظر سرمربی و کادرفنی و ۶ هفته تمرین بدنسازی و توپی بدون حضور ملی پوشان در سالن ۶هزار نفری، برای آمادگی بیشتر جهت حضور در لیگ برتر والیبال، هفته آینده اردوی یک هفته‌ای در تهران برگزار می کند.
وی اضافه کرد: در این اردو تیم شهرداری یک رقابت چهار جانبه با تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، راه‌یاب ملل مریوان و سایپا برگزار خواهدکرد و در صورت هماهنگی و نظر کادر فنی قبل از آغاز لیگ برتر دیدارهای دوستانه‌ای نیز با دیگر نماینده ارومیه، آذرباتری برگزار خواهیم کرد.
مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه در خصوص حضور ملی‌پوشان نیز بیان کرد: بعد از قهرمانی تیم ملی و بازگشت به ایران، هفته آینده ملی پوشان تیم شهرداری به اردوی تیم ملحق و صابر کاظمی بازیکن ارزشمند والیبال و فصل جدید شهرداری نیز که در مسابقات قهرمانی آسیا از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده و هم اکنون زیر نظر پزشک تیم ملی در حال طی مراحل درمانی است، با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی با رفع کامل مصدومیت به تیم اضافه خواهدشد.
رضایی در خصوص احتمال جذب بازیکن نیز گفت: هم اکنون تیم شهرداری برای حضور در لیگ برتر تکمیل است و اگر نیازی به جذب بازیکن با نظر سرمربی باشد، نیم فصل اقدام خواهیم کرد.
وی درخصوص نحوه برگزاری لیگ برتر نیز گفت: تا این لحظه برنامه برگزاری لیگ، مسابقات رفت و برگشت از ۲ آبان آغاز و باشگاه شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان پیگیر حضور تماشاگران با ظرفیت کمتر، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی هستیم تا تیم شهرداری که متعلق به عاشقان والیبال ارومیه است بتواند در حضور هوادارانش به میدان برود.
تیم شهرداری به همراه آذرباتری دو نماینده ارومیه در فصل جاری لیگ برتر والیبال است که با هدایت محمدرضا تندروان سرمربی فصل قبل فولادسیرجان ایرانیان در لیگ به مصاف حریفان خود خواهدرفت.
انتهای پیام/

پژوهشیار