وزیر کشور؛

خانواده بیش از هر زمان مورد حمله دشمنان قرار گرفته است

1400/06/30 - 17:12 - کد خبر: 51232
احمد وحیدی

نصر: وزیر کشور با تاکید بر اینکه نیازمند نگاه عمیق و گسترده به زنان در کشور هستیم، گفت: خانواده در شرایط کنونی به عنوان مهمترین واحد جامعه بیش از هر زمان دیگر مورد حمله دشمنان ملت قرار گرفته است.

به گزارش نصر، احمد وحیدی در آیین معرفی زینب اختری مدیر کل جدید امور زنان و خانواده وزارت کشور، خانواده را بنیان و پایه جامعه عنوان کرد و گفت: از همه همکاران در دفتر زنان به دلیل زحماتی که طی سال‌ها متقبل شده اند؛ تشکر می‌کنم و امیدوارم با حضور اختری روند مناسب‌تر و مطلوب‌تری در حوزه امور مربوط به زنان در کشور شکل بگیرد.
وزیر کشور با بیان اینکه کارهای زیادی در این بخش وجود دارد که نیازمند تدبیر مناسب و تلاش همه جانبه است، خاطرنشان کرد: اختری انسان بسیار پرتلاش، شناخته شده و با ظرفیتی است و امید داریم در دوران حضور او در این بخش تحول جدی شکل بگیرد.
وزیر کشور به مسوولیت خطیر وزارت کشور در حوزه زنان و خانواده اشاره کرد و گفت: سلامت جامعه و کشور وابسته به نقش آفرینی مؤثر بانوان است و ان شاؤ الله با حضور  اختری این روند شکل مطلوب‌تری به خود بگیرد.
وی همچنین با تاکید بر این موضوع که نیازمند نگاه عمیق و گسترده به زنان در کشور هستیم، یادآور شد: خانواده به عنوان مهمترین واحد جامعه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر مورد حمله دشمنان ملت قرار گرفته است.
وحیدی با اشاره به این موضوع که خانواده در کشورهای غربی دچار گسست‌های فراوان شده است، گفت: در کشور عزیز ایران، خانواده از استحکام بالایی برخوردار است و البته باید با کار جهادی و عالمانه، توطئه‌های دشمنان در این زمینه را ناکام بگذاریم.
وزیر کشور گفت: تلاش و راهبرد وزارت کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی، ارتقای نقش و جایگاه زنان در کشور است و در این بستر با هماهنگی دستگاه‌های متولی و مسوول در حوزه بانوان باید همه ظرفیت‌های زنان در راستای سیاست‌های اصلی کشور هدایت شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار