رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سرعین؛

کارکنان شاغل در هتل‌ و مراکز اقامتی اردبیل واکسن کرونا دریافت می‌کنند

1400/06/30 - 10:32 - کد خبر: 51197
واکسن کرونا

نصر: رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سرعین از آغاز واکسیناسیون کارکنان شاغل در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش نصر، یحیی نجارقابل روز سه‌‍شنبه با بیان اینکه این طرح با هدف ایمن‌سازی پرسنل هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اجرا می‌شود افزود:  شاغلان در مراکز اقامتی و هتل‌ها می‌توانند با مراجعه به هتل لاله سرعین از خدمات واکسیناسیون کرونا بهره‌مند شوند.
وی گفت: انتظار می‌رود این افراد برای ایمن‌ شدن در برابر ویروس کرونا به محل مربوطه مراجعه و نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.
او افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان سرعین واکسیناسیون کارکنان شاغل در بخش گردشگری این شهرستان اهمیت زیادی دارد.
اردبیل با حدود یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر جمعیت با استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان‌شرقی همسایه است و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه این خطه بشمار می‌رود.
پیش از شیوع ویروس کرونا  ۳۲ واحد هتل، ۸۷ واحد هتل آپارتمان، ۹۸ واحد مهمان‌پذیر، سه واحد کمپینگ و ۲ مجتمع گردشگری در کنار ۲ واحد اقامتگاه بوم‌گردی مسافران داخلی و گردشگران خارجی این استان را میزبانی می‌کردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار