گزارش اختصاصی نصر/

اعدام در انتظار قاتل پلیس تبریزی

1400/06/29 - 14:18 - کد خبر: 51092
اعدام

نصر: مجرم سابقه داری که پلیس تبریزی را به قتل رسانده بود ، در شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به اعدام محکوم شد.

به گزارش نصر، صبح روز یکشنبه 23 شهریورماه بود که فردی با در دست داشتن حکم جلب متهمی سابقه دار به نام "عادل" به کلانتری 22 طالقانی تبریز مراجعه و از ماموران می خواهد به درخواست وی رسیدگی نمایند.
بنابراین شهید "محمدرضا سفیدی نسب"، مسئول مبارزه با مواد مخدر کلانتری مذکور، حکم قضایی را برای ورود به منزل دریافت و به همراه ماموران انتظامی به درب منزل عادل می روند تا وی را بازداشت نمایند.
اما به محض ورود مقتول به منزل، عادل اقدام به بستن در می کند و با قمه و چاقو به سمت سفیدی نسب  حمله و وی را مورد ضرب و جرح قرار می دهد؛ که مضروب پس از انتقال به بیمارستان الغدیر در اثر شدت جراحات وارده فوت می کند و نیز پزشکی قانونی علت فوت را شوک خونریزی دهنده به دنبال خونریزی وسیع داخلی در اثر اصابت جسم نوک تیز و برنده به قفسه سینه اعلام کرده است.
عادل وقتی در مقابل "یوسف ضیامهر"، قاضی ویژه قتل، در شعبه شش دادسرای عموم و انقلاب تبریز حاضر می شود، هم اقرار به ارتکاب قتل می کند.
بنابراین شعبه اول دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی "جعفر محمدپور" بزهکاری متهم را از حیث اتهامات قتل عمدی و نیز نگهداری اسپری اشک آور، محرز و مسلم تشخیص داده و قصاص نفس از طریق آویختن به چوبه دار و نیز برای نگهداری غیرمجاز اسپری اشک آور به شش ماه حبس تعزیری محکوم می نماید.
این گزارش می افزاید، حکم مذکور در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است و حال عادل منتظر اجرای عدالت و آویختن چوبه دار بر گردن خود است.
انتهای پیام/

پژوهشیار