مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی؛

۱۶۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام(ره) به آذربایجان‌غربی حمل شده است

1400/06/28 - 11:01 - کد خبر: 51059
صادرات

نصر: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۶۹ هزار تن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان حمل شده که نشان دهنده تلاش برای تامین کالاهای اساسی توسط ناوگان باری استان است.

به گزارش نصر، ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به انباشت کالاهای اساسی نظیر ذرت و سویای دامی، کنجاله و گندم در بندر امام خمینی (ره) و لزوم تسریع حمل آن به استان، این اداره کل همه شرکتهای فعال استانی را موظف به ارسال ناوگان کرد و همه شرکت‌ها بر این اساس اقدام کردند.
وی اضافه کرد: طی سال جاری هفت هزار سفر توسط ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین به استان خوزستان انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به فراهم کردن امکان صدور بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام خمینی (ره)، ۲ شرکت حمل و نقل کالای استان اقدام به این کار کردند که بر این اساس ۷۰ فقره بارنامه حمل و نقل کالاهای اساسی برای شرکت های حمل و نقل کالای استان و ۱۷ فقره بارنامه نیز برای ناوگان اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌غربی از مبدا بندر امام صادر شد.
شکری با اشاره به طرح های تشویقی حمل کالاهای اساسی اظهار کرد: ۴۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگانی که اقدام به حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی ( ره ) کرده بودند، توزیع شده است.
بیش از ۱۶ هزار ناوگان باری در آذربایجان غربی فعال است.
انتهای پیام/

پژوهشیار