سرمربی تیم امید تراکتور:

کشف ستاره‌ها را جایگزین جذب ستاره‌ها کرده‌ایم

1400/06/27 - 14:36 - کد خبر: 51019
عکس

نصر: سرمربی تیم امید تراکتور گفت: هدف باشگاه، کاهش هزینه‌ها و کشف و پرورش ستاره‌ها به جای خرید ستاره‌هاست.

به گزارش نصر، حیدر جعفری درباره برگزاری تست‌های آکادمی باشگاه، اظهار داشت: پس از مراجعه بازیکنان مختلف، تعدادی از استعدادها را تاکنون شناسایی کردیم. این وظیفه ماست که نسبت به جذب بازیکنان مستعد در رده‌های سنی پایه اقدام و آنها را برای بازی در تیم بزرگسالان پرورش بدهیم.
وی افزود: تیم امید سال گذشته بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار تیم بزرگسالان قرار داد و پس از سال‌ها، 10 بازیکن از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان راه پیدا کرده‌اند. تیم امید که فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت، از چند روز دیگر تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و امیدواریم امسال بتوانیم مقام قهرمانی را به ارمغان بیاوریم. حدود پنج بازیکن را انتخاب کردیم که می‌دانیم توانایی بازی در تیم امید را دارند و با کمی تمرین بیشتر، آنها را پرورش خواهیم داد.
سرمربی تیم امید تراکتور به بیان سیاست‌های باشگاه در این رده سنی پرداخت و گفت: هدف باشگاه، کاهش هزینه‌ها و کشف و پرورش ستاره‌ها به جای خرید ستاره‌هاست. از سال گذشته، سیاست خوبی در باشگاه اجرایی شده که بازیکنان جوان از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان راه پیدا می‌کنند.
جعفری ادامه داد: تراکتور در دیدار مقابل النصر با 16 بازیکن راهی قطر شد که هفت نفر از این بازیکنان، محصول آکادمی باشگاه بودند و این یک موفقیت بزرگ برای آکادمی به حساب می‌آید. امیدوارم این روند امسال هم ادامه داشته باشد و بازیکنان بومی از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند. هر چقدر بیشتر به تیم‌های پایه اهمیت بدهیم، ثمره آن را هم خواهیم دید.
انتهای پیام/

پژوهشیار