مدیر عامل شرکت یزدان خودرو در گفت و گو با نصر:

"یزدان خودرو" پیشتاز تولید قطعات با کیفیت / تقدیر از تلاش های اداره کل استاندارد استان

1400/07/01 - 07:26 - کد خبر: 51010
یزدان خودرو

نصر: مدیر عامل شرکت یزدان خودرو این واحد صنعتی را پیشتاز تولید قطعات با کیفیت جلوبندی خودروهای سواری در کشور خواند.

به گزارش نصر، سید جلال موسوی خطیبی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نصر افزود: کارخانه یزدان خودرو تولیدکننده قطعات جلوبندی با برند S۴T از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه برند T4S از سال 1388 رسما ثبت شده است اذعان داشت: یزدان خودرو با 140 نفر پرسنل و ایجاد اشتغال در حوزه تولید قطعات جلوبندی خودروهای سواری در شهرک صنعتی فناوری قطعات خودرو مستقر است.
وی با بیان اینکه بهره مندی از افراد نخبه و توانمند در ترکیب کارشناسان و مدیران این مجموعه یکی از رمز های موفقیت آن بوده است افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا سهم مدنظر خود در بازار خودروی کشور را به دست آوریم.
موسوی در ادامه با بیان اینکه از سال 1390 تولیدات این شرکت استاندارد لازم را از سازمان استاندارد دریافت کرده است اضافه کرد: کسب عنوان برترین کارآفرین برتر استان در سال 1396 و معرفی این واحد به عنوان برترین واحد صنایع کوچک کشور به نمایندگانی صنایع استان از دیگر افتخارات این واحد صنعتی است.
موسوی در ادامه به دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی IATF اشاره کرد و افزود: دریافت گواهینامه های ایزو 9001 و IATF  که به عنوان گواهینامه تخصصی حوزه قطعات خودرو است نیز در کارنامه فعالیت های یزدان خودرو قرار دارد.
مدیر عامل یزان خودرو در ادامه سهم برند T4S از بازار قطعه سازی خودروی کشور را دو درصد خواند و افزود: در حال حاضر تولیدات یزدان خودرو با توجه به کیفیت و استانداردهایی که دارد در زمره تولیدات مرغوب کشور و منطقه به حساب می آید.

وی ادامه داد: در کنار تامین نیاز بازار داخلی با خودروسازان عمده کشور از جمله ایرانخودرو و سایپا نیز همکاری داریم.
موسوی به صادرات محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر محصولاتمان به کشورهای مختلف صادرات می شود.
مدیر عامل یزدان خودرو در ادامه از تلاش های اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی به منظور ارزیابی کیفیت و ارایه استانداردهای لازم تقدیر کرد و افزود: با وجود اینکه پیش از این تنها 23 شرکت سیبک سازی در تبریز دارای علامت استاندارد بودند ولی هم اکنون این تعداد به بیش از 100 واحد رسیده است.
موسوی تاکید کرد: امروز می توان ادعا کرد تمام سیبک های تولیدی تبریز دارای علامت استاندارد هستند و هیچ سیبک غیر استانداردی تولید نمی شود.
وی در پایان از مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی ؛ کارشناسان فنی  آن اداره کل به واسطه تلاش ها و ارزیابی های دقیق شان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار