مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی:

مسئولیت مادران در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت حساس‌تر از همیشه است

1400/06/24 - 16:21 - کد خبر: 50903
جلسه

نصر: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش ارزشمند مادران در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت صحیح فرزندان، گفت: مسئولیت ما در این برهه زمانی حساس‌تر از همیشه است.

به گزارش نصر، رقیه صادق‌زاده روز چهارشنبه در جلسه کمیته بانوان ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان، اظهار کرد: باید با تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌ها برای شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوانان تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس روایت ایثارگری و از جان‌گذشتگی رزمندگانی است که برای حفظ کیان ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم.
صادق‌زاده، برگزاری نشست تخصصی نقش زنان در دفاع مقدس، رونمایی از کتاب همپای مردان، برگزاری نشست‌های نخبگان و همایش پیام‌آوران عاشورایی و مراسم زنگ ایثار را از جمله برنامه‌های کمیته بانوان در هفته دفاع مقدس امسال برشمرد.
به گزارش ایرنا هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه می‌یابد؛ در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۵۹۹ رژیم بعثی عراق با برنامه‌ریزی قبلی و به منظور  برانداختن نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی ایران، جنگ وسیعی را علیه کشورمان آغاز کرد.
رییس‌جمهوری عراق که در آن با حاضر شدن در مقابل دوربین‌های تلویزیونیِ عراق، قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره، و شروع تجاوز رژیم بعثی عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران را اعلان کرده بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار