پیش بازی تراکتور- النصر/

تراکتور بی مالک مقابل النصر پرمهره

1400/06/23 - 14:55 - کد خبر: 50858
عکس

نصر: تیم تراکتور ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در دیداری حساس به مصاف تیم النصر عربستان خواهد رفت.

به گزارش نصر، از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم تراکتور به نمایندگی از ایران در حالی به مصاف النصر عربستان خواهد رفت که شرایط برای دو تیم بسیار متفاوت است و تیم تبریزی حتی نفرات کامل را نتوانست برای حضور در این دیدار به قطر ببرد و تنها با ۱۶ بازیکن که اکثرا بی تجربه هستند، در این دیدار حضور خواهند یافت.
شاگردان فیروز کریمی که بعد از جدایی وی روزهای بدی را سپری کردند و به دلیل مسائل و مشکلات باشگاه که تا مرحله انحلال هم پیش رفتند، می توان گفت از لحاظ تمرینی و کیفیت بازیکن به هیچ عنوان با حریف عربستانی قابل مقایسه نیستند و فقط با بازی شجاعانه و دفاع از حیثیت تیم باید به میدان روند و این همان موضوعی است که هواداران پرشور ها از آن آگاه هستند و انتظار یک بازی شرافتمندانه از بازیکنان خود دارند.
تیم تراکتور در مرحله گروهی این رقابت ها با هدایت رسول خطیبی به صورت معجزه وار توانست از گروه سخت خود با ۱۰ امتیاز و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند؛ صعودی که به مراتب آسان تر از حل اتفاقات درون باشگاه تراکتور بود. در مقابل تیم انصر هم با ۱۱ امتیاز بالاتر از السد قطر به عنوان صدرنشین به این مرحله صعود کرد.
تیم النصر عربستان که برخلاف تراکتور حساب ویژه روی این مسابقات باز کرده است، در زمان بسته شدن پنجره های نقل و انتقالات تراکتور بیش از ۶۲ میلیون دلار خرج کردند و ستارگان مختلفی را از تیم های بزرگ خریدند. اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی و گران قیمت النصر نیز در لیست آسیایی این تیم حضور دارد؛ بازیکنی که با دستمزدی بیش از  500 میلیارد تومان به این تیم سعودی پیوسته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل جدید لیگ عربستان بوده است. وینسنت ابوبکر مهاجم تیم ملی کامرون دیگر بازیکن خارجی النصر است. جلال الدین ماشاریپوف نیز به عنوان سهمیه آسیایی این تیم را همراهی می کند.
با این حال مهره شانس تراکتور در این دیدار حضور فیروز کریمی به عنوان مربی که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، محسوب می شود که اگر بتواند این تیم را بدون ستاره به مرحله بعد ببرد، می توان گفت معجزه ای دیگر از این مربی اتفاق خواهد افتاد. البته این مربی بعد از روز های سیاه رسول خطیبی در تراکتور توانسته با ارائه بازی چشم نواز این تیم را به رده چهارم فصل گذشته لیگ برتر  برساند.
با این حال چشم امید هواداران در این دیدار به ساق های بازیکنانی خواهد بود که می توانند نتیجه را به نفع تراکتور عوض کنند و انگیزه ای  برای بازگشت این تیم به روز های پرشکوه باشد.
گفتنی است این دیدار امروز از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران با قضاوت کیم دونگ جین در ورزشگاه خلیفه قطر برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار