محمدباقر قالیباف:

طرح امنیت غذایی کشور نقش موثری در کنترل قیمتها دارد

1400/06/23 - 12:22 - کد خبر: 50847
محمدباقر قالیباف

نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی نقش موثری هم در امنیت ملی و هم در امنیت غذایی و هم در بحث کنترل قیمت ها در این بازار ایفا می کند.

به گزارش نصر، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از پایان بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی بیان کرد: از همه همکاران در مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون کشاورزی که تلاش زیادی در تهیه و تصویب این طرح داشتند سپاسگزارم. طرح تقویت امنیت غذایی کشور به صورت دو شوری در مجلس بررسی شد و در جلسات متعددی مورد بررسی قرار گرفت. در صورت تایید شورای نگهبان و تبدیل این طرح به قانون هم در امنیت ملی و هم در امنیت غذایی و هم در بحث سلامت و تولید و توزیع و کنترل قیمت ها در حوزه کشاورزی بسیار موثر خواهد بود.
رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: امید است با همکاری وزیر کشاورزی که خود رئیس کمیسیون بوده و در تهیه این طرح تلاش موثری داشته اند این قانون به خوبی اجرایی شده و نقش خود را در تولید و توزیع نهاده های کشاورزی ایفا کند. این قانون  نقش موثری در بحث کشاورزی داشته و می تواند مشکلات این حوزه را مرتفع کند. امید است کمیسیون کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی همکاری خوبی در اجرای این قانون داشته باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار